AKor Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Hei, jeg skulle innstalere your freedom i forbindelse med sportify etter jeg hadde det programmet så har jeg ikke kommet inn på internett. Noen som hvet hva det kan være av?? Takk for all hjelp! Endret 18. januar 2009 av adrilzz Lenke til kommentar
ChristianEx Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Prøvd og restarte modemet, routeren og datamaskinen? Muligens dumpt spørsmål, men enklte ganger er det alt som skal til for att nettproblemer kan fikse seg. Eventuelt forsøkt og reparere tilkoblingen? Bruker du windows for og koble til det trådløse nettverket eller noe annet program som eventuelt fulgte med en trådløs tilkobling? Lenke til kommentar
AKor Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Prøvd og restarte modemet, routeren og datamaskinen? Muligens dumpt spørsmål, men enklte ganger er det alt som skal til for att nettproblemer kan fikse seg.Eventuelt forsøkt og reparere tilkoblingen? Bruker du windows for og koble til det trådløse nettverket eller noe annet program som eventuelt fulgte med en trådløs tilkobling? Har prøv det jeg kan, men det var en annen en som hadde det samme problemet, han sa at man måtte sette proxy innstillingene på standard, tror jeg har gjort det, er ikke sikker da. men det fungerer ikke å komme på nettet enda, Lenke til kommentar
ChristianEx Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Kan proxyinstillingene eller LAN instillingene i nettleseren som er problemet. Men du kommer ikke på nett med noen aplikasjoner, eller er det kun nettleseren som har problemet? Lenke til kommentar
AKor Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg kommer ikke inn på msn, det er en feil på Proxy server. står at det kan skyldes uriktig proxy- eller brannmurinnstillinger. Lenke til kommentar
AKor Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 men jeg kommer inn på sportify da... Lenke til kommentar
AKor Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 nå tror jeg har fått ordnet det : ) takk for hjelpen ;D Lenke til kommentar
ChristianEx Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Gooogood, bra det ordnet seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå