Hanfrapubennedigata Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har fått problemer med å være på MSN nå. Noen ganger kommer jeg inn, men til slutt blir jeg kastet ut. Har den nyeste MSN, men problemene begynte før jeg installerte den. Det er heller ikke noe med nettet, for søstera mi sitter rett ved siden av meg og er pålogga. Er det noen som vet hva som er feilen? Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg tror det er noe galt med den nye MSN, fordi jeg har også hatt utallige problemer med den. Det første startet med at jeg merket at jeg ikke mottok alle meldingene som jeg fikk, og der etter mottok ikke andre det jeg skrev. Det kom heller ikke opp feilmeldinger, sånne: "meldingen ble ikke motatt" osv. Det bare var noe jeg og de jeg snakket med fant ut av. Etter det har jeg prøvd noen gamlere versjoner av MSN som nå ikke fungerer lengre, fordi man kan bare bruke den nyeste. Uff, jeg tror at de har gjort en feil med denne nye MSN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå