Zarcaz Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 jeg har delt filene fra min bruker. jeg har søkt etter spyware og da fant jeg adware.cockie. så har jeg bare prøvd å trykke på partisjonene og gått på utforsk og da kommer jeg plutselig inn :S :O men ikke når jeg går på åpne eller dobbeltklikker. hva er det som skjer :S men nå som jeg har kommet inn så har jeg ihvertfall tatt ut de viktigste dokumentene over til en ekstern-hdd så vil det vel bli en formatering. :Pfor det tror jeg trengs uansett Lenke til kommentar
ChristianEx Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) En formatering en gang i året er alltid og anbefalle uansett ja, ingenting er deiligere enn en clean data selv om det er litt stress med formatering og reinstallasjon. Endret 18. januar 2009 av ChristianEx Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 En formatering en gang i året er alltid og anbefalle uansett ja, ingenting er deiligere enn en clean data selv om det er litt stress med formatering og reinstallasjon. du har så rett i det men er så kjedelig men er verdt det da Jeg vil takke alle for raske svar og råd Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 En formatering er ikke alltid å foretrekke. Det er en lettvint løsning, som kan skade mer en den gjør nytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå