dan83 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 disse krabatene er relativt vanlig i sør vest Hellas og kan være veldig morsome og observere Første bilde er av en "unge", mens det andre er av et voksent individ!! Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Første bildet var knall Fin plassering av motivet. Fokus kunne vært en anelse lengre bak for å få hele hodet skarpt, men det blir småpirking. Greina gjennom hodet er vel ikke helt ideel, men den gjør ikke så mye av seg med dof'en du har. På den andre siden liker jeg den bøyde greina som går forran ansiktet, av en eller annen grunn. Det andre bildet er forsåvidt skarpt med fin dof med skarpe øyne, men jeg føler hodet blir for sentrert. Enten måtte det vært mere nedenfor og til høyre, ellers ville jeg ha croppet til hodet var lengre ned til høyre. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Fine dokumenterende bilder, men ikke helt fototeknisk. Det første tror jeg blant annet hadde blitt enda bedre om du hadde kommet deg helt ned, som en av skilpadda! Men for all del; stå på! Endret 20. januar 2009 av heggstad Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Fine dokumenterende bilder, men ikke helt fototeknisk. Det første tror jeg blant annet hadde blitt enda bedre om du hadde kommet deg helt ned, som en av skilpadda! Men for all del; stå på! bildene ble tatt under litt vanskerlige lysforhold, så var veldig vanskerlig å få det teknisk perfekt Når det gjelder komposisjon, så er jeg enig at det første bilde eventuelt kunne vært bedre om jeg kom enda mere ned på skilpaddens nivå,selv om det hadde vært ganske køddent siden den var meget liten(baby) og hva mener du forresten med: for all del stå på?? Syntes det er litt kjekkas tone, ikke ille ment Står forresten så mye på som jeg klarer med det begrenset utstyret jeg har. Måtte,blant annet, vente i omtrent 15-20 min før den lille skillpadden der stakk hodet sitt ut av skallet Endret 21. januar 2009 av dan83 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Likte best nr.1 så kommenterer hovedsaklig det her nå. Perfekt skarpet for mine øyne og jobbens ukalibrerte skjerm. Noe uheldig med lyset på skallet, noe som igjen skaper et litt lilla lys, som jeg regner med ikke skal være der. Hadde vært enda flottere om den lille krabaten hadde sett på deg, men men. Ikke alltid de modellene hører så godt etter. Grei komposisjon, men savner litt kontraster i bildet. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 og hva mener du forresten med: for all del stå på?? Er det ikke alltid kjekt å få en oppmuntrende kommentar eller en klapp på skuldra. Jeg setter i alle fall pris på det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå