TempO Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 har akkuratt fått meg Telenor ADSL og det fungerer perfekt. kopler til routeren men da kommer jeg meg ikke på nett, men det er kanskje ikek så rart, for jeg har ikke konfigurert denne. Har lest i manualen, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre det! jeg har SMC barricade broudband router. kjører win2000. noen som kan hjelpe en amatør? :wink: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Har d-link ruter! Der var det bare å disable dns og sette opp ruteren samt å sette inn bruker navn og passord for pålogging. Det er vel bare å connecte til ruter å la den guide deg gjennom det hele. Lenke til kommentar
TempO Skrevet 19. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2002 hadde den bare gidet meg gjennom noe som helst så....det skjer jo iongenting, så jeg må nok sette den opp manuelt på et vis, men jeg skjønner ikke en dritt av det som står i manualen...eller ihvertfall jeg får ikke til det som står der! Lenke til kommentar
TempO Skrevet 19. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2002 tror faktisk det skal følger med et slags setup program ja, men det gjør det ikke. fulgte med en cd, men den er bare til å sette opp printeren fra routeren tror jeg. var på hjemmesiden til SMC og der fant jeg firmware til routeren, men exe filem mangla i zipo fila så jeg kommer ingen vei der helller.. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Jeg har akkurat den samme routeren. Du må følge det som står i manualen. Du må først gå inn på msdos ledetekst. Der skriver du alt som det står at skal skrive. Etter at du har gjort det må du inn på et program som fulgte med, der legger du inn brukernavn osv. Alt sammen står i manualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå