Gjest gutt16 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg er en gutt på 16 år, har klemt mange jenter og ser på dette som normalt, får ikke ereksjon av en enkel klem. Men om jeg klemmer/kliner med kjæresten(er singel atm), eller klemmer en jente jeg har noe på g med bare meg og henne, så merker jeg at jeg blir kåt og får ereksjon. Jeg har ingenting imot ereksjon, og synes at jenten skulle tatt dette som et kompliment. Men jeg får jo et inntrykk av at hun heller ville synes dette var teit og sånn :/ Hva synes dere jenter om dette? Greit om gutter blir kåt av å klemme dere? Eventuelt hva gjør jeg for å forhindre dette? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du er en skikkelig kåtbukk med andre ord. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Tror egentlig det er ganske normalt hos gutter uten så mye erfaring . Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Flott å se det kom så mange seriøse svar i denne tråden. Det mest brukte trikset er vel å ta seg en runk eller to tidligere på dagen, eller å tenke på noe ekstremt usexy vil jeg tro. Lenke til kommentar
isprins Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Drit i det, vis kvinnfolket ikke har sett en med kul på boksa før og syns det er " æsj , kvalmt ovs.. " , vel så er det hennes problem og ikke ditt. Endret 19. januar 2009 av isprins Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Forklar at det er ein fysisk reaksjon som for øvrig ikkje er framkalt av tankevirksomhet og at det er ingenting du kan gjere med det. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Slik er det å være ung og ha hormoner. Gled deg over det. Om 30 år vil du lengte tilbake til slik du har det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg