Fikseren Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Har store problemer med å innstallere både Microsoft Office 2007 og OpenOffice 3.0 på W7 x64. Prøvd å kjøre i alle slags administrator rettigheter og kompabilitetsmoduser. Får bare opp samme besked gang etter gang. Antar at dette har veldig mye å gjøre med at dette er ett 64-bit system og hvis jeg hadde hatt 32-bit så hadde dette fungert. Men lurer på om noen vet av andre gratisprogrammer som kan brukes til f.eks exel filer? Feilmelding Office 2007: Feilmelding Openoffice: Endret 18. januar 2009 av Fikseren Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Tydeligvis ikke mange som har støtt borti dette problemet siden ingen har svar til nå. Kan ta meg en 40'ende google runde å se om jeg finner noe løsning på det selv, så kanskje andre kan ta hjelpen av mitt problem selv. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg kan bekrefte at office 2007 virker 100% med Win7 64bits build 7000(har begge installert selv). Ikke noe install bug eller noe . Kjørte selv office 2007 setup.exe "as administrator". Problemet du har er nok relatert til noe annet (hardware/minne feil muligens). Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 OpenOffice 3.0 funker fint på min Win7 64bit maskin også. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Merkelige greier, dette må undersøkes! Takk for tilbakemelding ihvertfall. Lenke til kommentar
tensei Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har akkurat samme problemet, får hverken installert Office 2007 eller OpenOffice 3.0 Lenke til kommentar
tensei Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Fant løsningen på problemet etter å ha tittet gjennom denne tråden her på forumet. Symptomet er at .msi og .exe filer basert på windows installer ikke lar seg installere. Løsning: start regedit navigate to HKLM\Software\Microsoft\SQMClient\Windows\DisabledSessions rename MachineThrottling to _MachineThrottling Etter dette grepet smalt Clue og Windows Live Sync som forventet. Hvorfor dette funker er hinsides min forstand. Kilde: http://www.sevenforums.com/general-discuss...-package-4.html Etter å ha endret i registeret fikk jeg installert OpenOffice 3.0 uten noen som helst problemer, Office 2007 har jeg ikke prøvd, men vil anta at det også skal fungere. Håper dette var til hjelp //tensei Endret 19. januar 2009 av tensei Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Tusen takk for svar! Faktisk så funket dette av en eller annen merkelig grunn. Dette tror jeg er første gang det har gått opp for meg at jeg bruker faktisk en beta, og ikke ett ferdig produkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå