Nesnitram Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Et kort spørsmål. Med Djuice Complete. Betaler du 129 kr i tillegg til kostnadene for ringetid og sms, eller blir det lagt inn 129 kr på kortet som du har fri mulighet til å bruke? Endret 18. januar 2009 av Johanmartinsen Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 129kr i månedsavgift, du kan ikke bruke beløpet til noe. MEN dersom du binder deg i 12 måneder får du mange telefoner helt ned til én krone, som da blir totalt sett kostende 1548kr på ett år hvis du ser på månedsavgiften Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 129kr i månedsavgift, du kan ikke bruke beløpet til noe. MEN dersom du binder deg i 12 måneder får du mange telefoner helt ned til én krone, som da blir totalt sett kostende 1548kr på ett år hvis du ser på månedsavgiften Ok, men hvordan velger jeg å inngå i en 12 måneders avtale med Djuice Complete? http://nettbutikk.djuice.no/ProductSubscri...p;varekat=mobil Når jeg velger abonnementet mitt i listen, og går videre til kassen så blir jeg bedt om å oppgi Navn, email, adresse o.l. Hvor får jeg spørsmål om å binde meg til en 12 måneders avtale? Vil det lønne seg uansett hvor mye man ringer og sender sms å binde seg til en slik avtale. Takker for svar Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Gå heller på nettbutikk.telenor.no Eller til en forhandler, hvis du har en i nærheten som du liker/stoler på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå