Sikelik Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 er det bare 2d spill? eller 3d og? begynn med 2d, da det er vesentlig lettere å forholde seg til. har skrevet en del C++ mot openGL i et fag jeg hadde da jeg studerte, og da startet vi med å lage 2d-ting. rotasjon, translasjon og transformasjon kan være stress nok å ha kontroll på med kun 2 akser når det er nytt for deg. C++ har etter min mening en vesentlig tyngre syntaks enn C# som brukes til å lage applikasjoner i XNA. Det er dog fordeler og ulemper med de begge. Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 er det bare 2d spill? eller 3d og? begynn med 2d, da det er vesentlig lettere å forholde seg til. har skrevet en del C++ mot openGL i et fag jeg hadde da jeg studerte, og da startet vi med å lage 2d-ting. rotasjon, translasjon og transformasjon kan være stress nok å ha kontroll på med kun 2 akser når det er nytt for deg. C++ har etter min mening en vesentlig tyngre syntaks enn C# som brukes til å lage applikasjoner i XNA. Det er dog fordeler og ulemper med de begge. eg mangler noe med sjermkorte mitt :http://www.tehupload.com/uploads/1096efa04e7ced1eerro.bmp hva anbefaller dere og kjøpe? har directx9 instalert Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Hvilket skjermkort har du? vet ikke. hvor kan eg se det? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 http://www.techpowerup.com/downloads/1304/mirrors.php Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) furst kommer: unknown architecture. så kommer: du har den siste versjonen. hva nå? min data; acer aspire t136-tb7z Endret 31. januar 2009 av ikono3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå