saasheim Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Hei, noen som vet om man kan gruppere kontaktene sine på Windows Mobile? Ønsker å få forskjellige ringetoner og SMS-lyd basert på hvilken gruppe en kontakt er med i. Hvis det er mulig - hvordan gjør man det? Endret 18. januar 2009 av saasheim Lenke til kommentar
kalle_04 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei. Så vidt jeg vet er det ikke innebygget noen måte å gi grupper forskjellige ringetoner, men man kan gi hver enkelt kontakt sin egen ringetone (rediger kontakt). For å få dette til med grupper, må man installere ekstra programvare. Jeg fant en liten diskusjon som kan sette deg på sporet: LINK mvh Lenke til kommentar
saasheim Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 hmmm... Skulle gjerne hatt egen lyd på SMS også. Mottar f.eks SMS dersom alarmen hjemme utløses, da er det greit at mobilen piper litt ekstra! Kan Ringo gjøre det også? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Man kan tilegne kontakter forskjellige kategorier, og så benytte VipPimRingTone for å gi disse kategoriene egne ringetoner. Merk: Jeg har ikke testet det, men så det på xda-devs forumet og tenkte på denne tråden. Edit: Contact Utilities skal også ha den funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå