lagard Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei. Er helt grønn på dette. Kan noen komme med ett forslag til en stue-pc som skal stå sammen med resten av stereoanlegg, standard HI-FI bredde. Krav sånn uten å kunne noe: 1. Stillegående, liten lcd skjerm med skjermbilde på pcens forside. 2. Hva trenger jeg hvis jeg skal ha en pc med tv signal fra en dreambox. Jeg har prøvd å streame dreambox signalet via browser (hamachi nettverk), men det går dårlig, bildet bryter opp og enkelte ganger slår ikke kanalen seg på ved skifte. Må jeg ha noe tv kort e.l. Skal kjøre pc på en LG 47" lcd og tenkte at det beste ville vært å ha både pc/tv bilde samtidig. Er dette mulig og samtidig ha HD KVALITET! Alså se på HD kanaler og samtidig kunne svare på msn, evt. ta videosamtaler via skype? Lurer på hvilken prisklasse jeg må satse på... 10.000 eller 20.000 ? 3. Skjermkortet må kunne takle call of duty 4 og lignende spill... Skal bruke dette tv LG 47lg7000. Blåtann er beste mus/tastatur tilkobling synes jeg, så det ¨må være innebygd. TVen har også dette innebygd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå