Gå til innhold

Stasjonær: quad 2.4Ghz, XFX 8800GTX 4gb minne Verdi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig i at salg delvis muligens vil gi mer penger i kassa.

 

ja ok da tru jeg at jeg selger den i deler;)

 

me hvor my skal jeg da ta for alle delene? kan noen gi meg et ca anslag på kva del da?

Vis du i det hele tatt gidder å lese lenger opp i tråden?

 

Ja jeg har så klart sett den da :p

 

Va berre det vart sagt jeg kunne få litt meir om jeg solgte delene seperat, :whistle:

 

så var det bare jeg som misforstod? :hmm:

Lenke til kommentar
Enig i at salg delvis muligens vil gi mer penger i kassa.

 

ja ok da tru jeg at jeg selger den i deler;)

 

me hvor my skal jeg da ta for alle delene? kan noen gi meg et ca anslag på kva del da?

Vis du i det hele tatt gidder å lese lenger opp i tråden?

 

Ja jeg har så klart sett den da :p

 

Va berre det vart sagt jeg kunne få litt meir om jeg solgte delene seperat, :whistle:

 

så var det bare jeg som misforstod? :hmm:

Hvorfor ikke bare plusse på litt penger, og fire så lite som mulig? Hvor vanskelig kan det være? Du har jo fått estimert lenger opp i tråden, gash

Lenke til kommentar

Fra forumets netikette:

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping av egne tråder skal begrenses til maksimum to ganger med minimum 24 timer mellom hver. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder dersom man har ny informasjon å komme med.

5 poster er blitt fjernet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...