LøperFraVevelstad Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 jeg er syk etter igår, løpte en mil med forkjølelse er jævli trøtt, svimmel, litt vondt i magen og hoster nå og da.. har dere noe tips til hva jeg kan finne på? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du kan jo lese en bok, det ville da hvertfall jeg gjort! Ellers, så kan du KJØPE alle sesongene av Family Gay og se dem, det er jo ganske morro! Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 I og med at du er trøtt hadde det kanskje ikke vært så dumt å sove? . Men regner med at du har skjønt dette, og at du kanskje ikke får sove. Hva med å sette seg med en god bok? Gjerne en du har lest før, slik at du ikke trenger å konsentrere deg så veldig mye. Ellers er det jo alltid avslappende å se på TV. Se en film/dokumentar eller noe sånt, som du bare kan sløve til, og er du heldig virker det søvndyssende og du får deg noen minutter/timer på øret i samme slengen. Ellers ser det jo ut som du har plassert deg foran PC'en, så da kan du jo alltids lese litt her på Diskusjon.no, og rett og slett bare slappe av. God bedring! Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 "Get up offa that thing, and dance till you feel better..." xD Lykke til :!: Du kan jo lese en bok, det ville da hvertfall jeg gjort! Ellers, så kan du KJØPE alle sesongene av Family Gay og se dem, det er jo ganske morro! Ironi? Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 ja, haha:P har masse musikk på media player, slengt meg ned i sofaen med teppe, og har sløvet foran pcen i HELE dag:) trener mye til vanlig, så dette var egentlig veldig digg, med avkobling:P at jeg ikke tenkte på å lese bok xD kan jo alltids prøve å finne meg ei:P takk;) Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 skulle gjerne sett south park, naruto, family guy..men nettet er sinnsykelig tregt, tar 5 år og loade en video xD Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du kan jo stjele pappa sitt kreditkort & bestille allslags fra sofa'n :!: Øl-fest med bamsene dine Lenke til kommentar
Zimmerknaben Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du kan jo stjele pappa sitt kreditkort & bestille allslags fra sofa'n :!: Øl-fest med bamsene dine Snakker av erfaring eller? :!: Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du kan jo lese en bok, det ville da hvertfall jeg gjort! Ellers, så kan du KJØPE alle sesongene av Family Gay og se dem, det er jo ganske morro! Ironi? Ja, det med gay var nok litt ironi. Men jeg kan ikke si at fyren kan få tak i seriene på andre måter enn å kjøpe de, så det med å kjøpe, var definitivt ikke ironi. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Du kan jo lese en bok, det ville da hvertfall jeg gjort! Ellers, så kan du KJØPE alle sesongene av Family Gay og se dem, det er jo ganske morro! Ironi? Ja, det med gay var nok litt ironi. Men jeg kan ikke si at fyren kan få tak i seriene på andre måter enn å kjøpe de, så det med å kjøpe, var definitivt ikke ironi. Så ikke at du skrev "gay" Så trodde du mente at det var gøy xD Du kan jo stjele pappa sitt kreditkort & bestille allslags fra sofa'n :!: Øl-fest med bamsene dine Snakker av erfaring eller? :!: *Kremt* ikke enda Lenke til kommentar
skills09 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 http://www.coolfunnyjokes.com/Funny-Jokes/...noy-People.html dette skal du gjøre når du e syk :!: Lenke til kommentar
theotheman Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 http://www.coolfunnyjokes.com/Funny-Jokes/...noy-People.html dette skal du gjøre når du e syk :!: du kan bruke i-doser!! Lenke til kommentar
skills09 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 http://www.coolfunnyjokes.com/Funny-Jokes/...noy-People.html dette skal du gjøre når du e syk :!: du kan bruke i-doser!! hæ? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) I-doser er et slags virtuelt narkotika Endret 23. januar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
skills09 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 I-doser er et slags virtuelt narkotika haha okei thanks cus (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå