Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Få en jente til og ti stille

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som vet hvordan å få kvinnfolk til å holde kjeft IRL også? vil nødig være frekk, men er så ufattelig lei av å høre på kvinnfolk lange ut til meg om uinteressante ting som bryr meg langt opp i rassen

Bare svar skikkelig kort og hvis at du ikke bryr deg, da vil samtalen fort ebbe ut.

Lenke til kommentar
KO fungerer utrolig bra. Husk å stikk av som en ninja etterpå. :ph34r:

KO? Knockout?

Er bare å svare "skriv en bok", funker fett

Hehe, den skal jeg huske på hvis jeg blir plaga mye av noen som whiner en gang.

Knockout ja :p Garantert stillhet da. Bare husk å stikk av like listig som en ninja etterpå. Og ja, vitner, det må man ikke ha noe av.

Det var en dårlig spøk på å gjøre noen stille.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Uffda_*

Hva med en jente man ved flere anledninger har ligget med? Jeg kjente hun en god stund før vi begynte med det, og forsikret om at vennskapet ikke ville bli ødelagt, men vi har aldri vært spesiellt gode venner, hun som har fått det for seg av en eller annen grunn. Tingen er at hele damen provoserer meg. Hun har jo diverse problemer, vil ikke gjøre det verre :p

Lenke til kommentar
Hva med en jente man ved flere anledninger har ligget med? Jeg kjente hun en god stund før vi begynte med det, og forsikret om at vennskapet ikke ville bli ødelagt, men vi har aldri vært spesiellt gode venner, hun som har fått det for seg av en eller annen grunn. Tingen er at hele damen provoserer meg. Hun har jo diverse problemer, vil ikke gjøre det verre :p

Ignore, ignore, ignore... Hva er så vanskelig med det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...