jarah Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei. Lurer på hvordan hva man kan si til en jente over MSN for og få henne til og ti stille. Rent praktisk, hadde dette vært flott og vite. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Trenger ikke si noe som helst, MSN har en funksjon for å blokkere folk. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 noen som vet hvordan å få kvinnfolk til å holde kjeft IRL også? vil nødig være frekk, men er så ufattelig lei av å høre på kvinnfolk lange ut til meg om uinteressante ting som bryr meg langt opp i rassen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Si det du skrev eller gaffertape. Sistnevnte er å foretrekke. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Minner om den her... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 noen som vet hvordan å få kvinnfolk til å holde kjeft IRL også? vil nødig være frekk, men er så ufattelig lei av å høre på kvinnfolk lange ut til meg om uinteressante ting som bryr meg langt opp i rassen Bare svar skikkelig kort og hvis at du ikke bryr deg, da vil samtalen fort ebbe ut. Lenke til kommentar
Orkhanan Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er bare å svare "skriv en bok", funker fett Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Mener TS at han ikke klarer å ignorere en kvinne? Uff da... Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 KO fungerer utrolig bra. Husk å stikk av som en ninja etterpå. Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Si det rett ut? hvorfor forteller du meg det her? tror du jeg er intresserrt i og høre om *insert non interesting thing here* da blir hun stille ganske fort. og hvis hun spør hva dere skal snakke om; været og sex! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Bare svar ok.. vær gang hun sier noe så holder hun kjeft til slutt. Ev gjøre min metode som er å ikke ha msn på datan. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) KO fungerer utrolig bra. Husk å stikk av som en ninja etterpå. KO? Knockout? Er bare å svare "skriv en bok", funker fett Hehe, den skal jeg huske på hvis jeg blir plaga mye av noen som whiner en gang. Endret 18. januar 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Beklager. Det er ikke deg, det er finanskrisen! Vi kan ikke snakke lenger *blokk* Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Sett deg som borte på msn. Jeg er det døgnet rundt. Prater noen til meg jeg ikke vil prate med bare svarer jeg ikke (jeg er jo satt som borte...) Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Er det noen jeg ikke vil snakke med, så snakker jeg rett og slett ikke med de. Uansett kjønn.. Spesielt over MSN er jo dette lett.. Det er ikke værre enn det man gjør det til selv. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 KO fungerer utrolig bra. Husk å stikk av som en ninja etterpå. KO? Knockout? Er bare å svare "skriv en bok", funker fett Hehe, den skal jeg huske på hvis jeg blir plaga mye av noen som whiner en gang. Knockout ja Garantert stillhet da. Bare husk å stikk av like listig som en ninja etterpå. Og ja, vitner, det må man ikke ha noe av. Det var en dårlig spøk på å gjøre noen stille. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Block på MSN, IRL tar du over samtalen til noe som intereserer deg Lenke til kommentar
Gjest Guest_Uffda_* Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hva med en jente man ved flere anledninger har ligget med? Jeg kjente hun en god stund før vi begynte med det, og forsikret om at vennskapet ikke ville bli ødelagt, men vi har aldri vært spesiellt gode venner, hun som har fått det for seg av en eller annen grunn. Tingen er at hele damen provoserer meg. Hun har jo diverse problemer, vil ikke gjøre det verre Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hva med en jente man ved flere anledninger har ligget med? Jeg kjente hun en god stund før vi begynte med det, og forsikret om at vennskapet ikke ville bli ødelagt, men vi har aldri vært spesiellt gode venner, hun som har fått det for seg av en eller annen grunn. Tingen er at hele damen provoserer meg. Hun har jo diverse problemer, vil ikke gjøre det verre Ignore, ignore, ignore... Hva er så vanskelig med det? Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 fordi man ikke vil være et rasshøl.. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå