loathsome Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Mornings, Desktopen min har slitt litt i det siste med å reboote, logge av eller slå av. Det som skjer er at alle programmer lukkes, og det er alt. PC-en kan brukes som normalt, uavhengig av hvor mange ganger jeg "slår den av". Har måttet ty til en tvunget shutdown (ved å avbryte strømtilførsel til PSU), men det sier jo seg selv at dette ikke er en optimal løsning. Noen som har vært borte i noe lignende eller har hjelp å komme med? Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 prøv med en system igjenoppretting....er nok det enkleste hvis det funker. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Takk for svar, men det er over hodet ikke en egnet løsning iom. at jeg har ingen formening om når dette problemet begynte å arte seg, ei heller vil jeg miste installerte programmer og så videre. Lenke til kommentar
PS_CS4 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Når og hvordan oppstod problemet? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Aner ikke, aner ikke. Det gjør det litt vanskeligere, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå