Mortephix Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ser på disse to. Hva er egentlig forskjellen ? Asus P6T Deluxe Pris: 2548,- Asus P6T Deluxe + OC Palm Pris: 2868,- Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) + OC Palm er forskjellen. Endret 18. januar 2009 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Mortephix Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 ok. For jeg leste artikkelen på de nye X58 brettene til asus hvor det da virket som om OC palm var inkludert i alle. Lenke til kommentar
xarr Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 ok. For jeg leste artikkelen på de nye X58 brettene til asus hvor det da virket som om OC palm var inkludert i alle. Hmmm, kan kanskje virke slik. Jeg var nettopp og henta en pakke i posten. Bestilte denne fra amentio og det var OC-palm edition. Lenke til kommentar
Mortephix Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Da er det altså slik at OC Palm er med alle Asus P6T Deluxe kort Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Da er det altså slik at OC Palm er med alle Asus P6T Deluxe kort Nei, bare de det står + OC Palm på /facepalm :!: Kan være klønete navngiving fra nettbutikkene, men Asus gjør altså forskjell på det. Palm esken har "OC Palm Edition" i tittelen på esken, alle de andre har ikke. Pluss at prisen jo er forskjellig på versjonene med og uten. Lenke til kommentar
xarr Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kan være klønete navngiving fra nettbutikkene, Gjetter på dette. Spesielt siden Amentio bare har en versjon av P6T deluxe på nettsidene sine og det er tydeligvis OC Palm-tingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå