Opelduude Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Når jeg prøver å sette maskinen i hvilemodus, så bare starter den opp igjen. Skjermen slukner og pc-en gjør seg klar for hvilemodus men plutselig så går alle viftene på fullt og det starter opp igjen. Veldig irriterende og slå på igjen pc-en for å bare være borte i 1 time. Os:Windows Vista Home Premium 32-bit Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Noen prosesser som kjører i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Ja, såklart er det det. Msn, steam, antivirus. Om jeg skal måtte avslutte programmene helt for å kunne gå i hvilemodus så blir poenget med det borte. Endret 18. januar 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 En rekke antivirus programmer hindrer maskinen i å gå i dvale. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Skal se mer på det i morgen. Bruker Avg Free. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du har ikke et nedlastingsprogram gående som hindrer den i å gå i hvilemodus? Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Bruker du skjermkort drivere fra laptopvideo2go? Det gjorde jeg før, og da gikk heller ikke min maskin i hvile modus. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Nope, lasta ned fra Nvidia sin nettside. Det kan hende at nedlastingsprogrammet hindrer maskinen ja. Har veldig lite tid til å bruke pc-en om dagen pga skole. Bare en rask tur på den bærbare før jeg skal sove. Takker for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå