Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcn restarter seg når jeg går inn på spill

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier så sliter jeg litt med at pcn restarter seg når jeg går inn på spill og som regel dersom jeg skal ut av spill. Og når jeg alt+tabber i ett spill så låser hele pcn seg. Alt blir helt svart, men jeg kans se delar av menyer osv. Og hvis jeg avslutter oppgave når jeg alt+tabber så restarter den seg også. Og når jeg kommer inn på operativ systemet igjen, så sto det at windows gjorde en ulovlig operasjon og får beskjed om å sende feilraport.

Veldig irriterende problem som jeg har begynnt å få etter at jeg har byttet ut noen deler i pcn og formatert. Håper jeg kan få litt hjelp med dette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jau, men directx manglet en dll fil som jeg fikk av min bror + jeg måtte oppdatere skjermkortet manuelt pga dårlig forklaring på hvordan jeg oppdaterte mitt skjermkort. Skjermkortet er ASUS EAH4870 Series. Fikk en zip fil med mangen innstalasjons filer og jeg fikk ikke vite hvilke av de jeg skulle trykke på. Så endte med at jeg gjikk på enhetsbehandling>oppdater driver og henviste til mappen jeg hadde unzippet filene i. Kan vell prøve å laste ned en ny directx igjen, men mener at jeg innstalerte nyeste versjon med far cry 2. Noen links til nyeste directx?

Lenke til kommentar

argh...har gått forbi den flere ganger -.- Men i alle fall så får jeg beskjed om å starte windows på nytt før jeg kan starte programmet. Men det skjer ingenting etter at jeg har restartet. Har prøvd 3 ganger nå, men det skjer ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...