_corsten_ Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 hey jeg har en divx som er på 800 mb. skulle gjerne delt den i to, slik at jeg kunne brent den ut. jeg prøvde med virtual dub, men det kom opp en feilmelding. er det noen som vet om noen andre "dele opp mpeg" program? mvh gunnar Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Sjekk www.divx-digest.com [ Denne Melding var redigert av: Guybrush på 2001-09-30 09:20 ] Lenke til kommentar
formannen Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Besøk http://www.vcdhelper.com De har proggene og steg for steg manual over alt du skal gjøre. :smile: Prøv Panasonic ENC ... et eller annet du finner det der.... [ Denne Melding var redigert av: formannen på 2001-10-16 21:31 ] Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Zip den med siste versjon av WinZip. Den siste versjonen gir deg mulighet til å dele opp filer i den størrelsen du selv bestemmer. Split funksjon. Lenke til kommentar
mekanik Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 siden det er divx, så er det vel en .avi eller .asf fil? uansett så funker vel lille AviChop også ganske greit. følg den øverste linken du :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå