Gå til innhold

Siren: Blood Curse, trenger litt hjelp

Skogslik

Anbefalte innlegg

Komemr meg ikkje vidre i det spillet, er bare i første bane.

Der han politi mannen er etter meg. kommer meg opp til hytten i skogen, men når eg skal snike meg forbi han går det ikkje. Bare oppdager meg hele tiden.

Hvordan skal eg gjøre det?

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du skal gjemme deg i hytta og vente til han kommer inn der. Når han ikke ser deg så åpner han den ene døra i hytta og går ut..tror jeg. Deretter går du ut igjen og plukker opp en spade (?) og slår han til han faller om.

Mener på det var slik jeg gjorde det, lenge siden jeg spilte det.

Lenke til kommentar

Du skal inn i hytten, og der inne er det et par plasser du kan gjemme deg. Så er det bare å time det slik at du løper ut av hytten mens zombien er lengst mulig unna.

Personlig må jeg si at jeg var veldig skuffet over dette spillet. For det første er episodene alt for korte og for det andre er "objectives" alt for detaljerte. For å sette det litt på spissen:

Objective 1: Gå opp trappen

Objective 2: Åpne døren ved toppen av trappen

Objective 3: Slå zombien i hodet

Objective 4: Gå ned trappen igjen.

Lenke til kommentar
Bare lurer på, er dette veldig skummelt? F.eks slik som Penumbra-spillene? Har kjøpt dette selv da det var så billig, men har ikke fått begynt på det enda. Har akkurat begynt på Metal Gear Solid 4. Håper ivertfall det er like skummelt :)

Har bare spillt gjennom første episoden, likte ikke Episode-systemet, spilte i mørket på natten, og ga meg etter første episode.

Og når jeg begynte igjen dagen etterpå oppdaget jeg at episode-løsningen var alt for masse stress.

Skulle kjøpt det på disk (link), da hadde jeg kanskje orket å spille videre.

Men selv med bare første episode spillt så kan jeg bekrefte at det er minst hundre ganger skulmere enn Metal Gear Solid 4, som ikke er særlig skummelt.

Penumbra-serien har jeg ikke spillt, men du kan jo lese gamers annmeldelse av spillet (link).

Lenke til kommentar
Bare lurer på, er dette veldig skummelt? F.eks slik som Penumbra-spillene? Har kjøpt dette selv da det var så billig, men har ikke fått begynt på det enda. Har akkurat begynt på Metal Gear Solid 4. Håper ivertfall det er like skummelt :)

Har bare spillt gjennom første episoden, likte ikke Episode-systemet, spilte i mørket på natten, og ga meg etter første episode.

Og når jeg begynte igjen dagen etterpå oppdaget jeg at episode-løsningen var alt for masse stress.

Skulle kjøpt det på disk (link), da hadde jeg kanskje orket å spille videre.

Men selv med bare første episode spillt så kan jeg bekrefte at det er minst hundre ganger skulmere enn Metal Gear Solid 4, som ikke er særlig skummelt.

Penumbra-serien har jeg ikke spillt, men du kan jo lese gamers annmeldelse av spillet (link).

Takker for svar :) . Har selv kjøpt det på disk. Også mente jeg om det var skumlere enn Penumbra, ikke Metal Gear Solid 4. Ser at jeg skrev litt rotete, for Metal Gear Solid 4 er jo ikke skummelt i det hele tatt :p . Men det ser ut som at Siren: Blood Curse er midt i blinken for meg, så det er bra. Liker skumle spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...