rioi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Allright. Vi prøver igjen. Har den siste uka vært redd for hjertet mitt. Har siste uka blitt noe tungpusta og sliten. Kan muligens ha noe med at jeg er forkjøla å gjøre. Har også hatt endel vondt i brystet når jeg har sittet rolig lenge. Blir borte når jeg skifter stilling eller begynner å jobbe/gjøre noe. Dette har jeg vært borti før også og har ikke bekymret meg så fælt over det. Det siste er det som bekymrer meg mest, og det som gjør at jeg lurer på om jeg er blitt paraanoid. Har nemlig fått nummenhet i hendene og noe i føttene. Dette kommer som regel om kvelden og når jeg sitter å tenker på det. I går kveld var det mest i venstre hånd det klødde og var ekkelt, men andre ganger kan det være andre steder.Dette merker jeg heller ingenting til når jeg er i aktivitet. Har hørt at hvis du har problemer med hjertet merker du det først i venstre arm. Noen som har noen formening? Er det bare fordi jeg kun går rundt å tenker på dette at jeg får denne nummenheten eller? Er forresten gutt på 21 år Endret 18. januar 2009 av rioi Lenke til kommentar
Tjetta Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg er ingen lege, og kan derfor ikke bedømme symptomene dine. Men hadde jeg vært deg hadde jeg tatt meg en tur til legen, mye bedre med en gang for mye enn for lite. Du er hypokonder hvis du pleier å innbille deg slike ting, er du ofte hos legen? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Det at du blir lam/num er fordi du legger press på enkelte nerver, siden du sier at det forsvinner når du er i aktivitet så hadde jeg ikke orket et besøk, men for all del bare å dra til fastlegen hvis du ikke har sjekket deg fra før av. Endret 18. januar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
rioi Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Har ikke hatt store tendenser til dette før. Hadde samme problemene i jula også, og da gikk jeg til legen. Da var problemet at jeg hadde ligget å lest i ei seng i 2 dager i strekk, noe som gjorde hendene numme. gikk fort over da jeg la vekk boka. Jeg er nesten sikker på at dette er noe jeg innbiller meg, men jeg klarer likssom ikke å slutte å kjenne etter symptomer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå