DarkouZ Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Noen andre her som har opplevd at maskinen restarter av seg selv etter at man har installert nForce2 chipset driverne på XP? er det eventuelt noen spesielle drivere jeg kan laste ned for at det skal funke? Lenke til kommentar
Chief Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Eh! Funker fint hos meg! Men lydkortet (integrerte altså), er vel ikke helt som det skal! Men det skal vistnok bli bra etter en nyere driver, som ikke er kommet enda! -Chief- Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Er lydkortet i nforce2 chipsettet ok mht at jeg har tenkt kjøpe logitech Z-560 serie (4.1 thx 400w) systemet? duger det? http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=0&g1=8&g...74&l=2&lantall= Lenke til kommentar
DarkouZ Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 ja det duger. Men feil sted å spørre =) Lenke til kommentar
DarkouZ Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 kan problemet ligge i rammen? har noname 2x256 ddr2700, men det virker litt rart at problemet først oppstår ETTER jeg installerer chipset driverne.. Prøver chipset driverne fra nvidia istedenfor MSI nå. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Har samme problemet selv, til en viss grad. Men hos meg skjer det både før og etter innstalasjon av driverene. I mitt tilfelle er hovedkortet defekt. Antagentlig det som er feilen hos deg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå