-Just-Me- Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei For en del uker siden begynte min stasjonære pc å låse seg. ALT fryser på PCen, t.o.m musa fryser fast på bildet, og ingenting reagerer, så jeg må holde på-knappen inne til den skrur seg av, og så skru den på igjen. Noen ganger låser den seg en gang til, andre ganger ikke. Men skjer omtrent med hver oppstart. En dag låste den seg ganske tidlig under oppstart (hadde kommet inn på skrivebordet og sånn), og da er det jo ikke no annet å gjøre enn å skru den av. Men da jeg skulle skru den på igjen, kommer den til der at den laster inn Windows (De små strekene inni ruta som går mot høyre.. xD)hvis dere skjønner, vet ikke helt hva det heter, men det kommer jo alltid før man kommer til menyen med bruker og skrive inn passord.. også hører jeg en rar lyd i PCen også starter pcen på nytt. Om og om igjen. Altså jeg kommer aldri inn på maskinen. Prøvd f8 og "Start Windows på vanlig måte" og "sikkermodus" og ALT det som står der. T.o.m "start Windows med de sist fungerende innstillingene". Da kommer det bluscreen i et halvt sekund også begynner PCen igjen. Dette har skjedd før og da sendte jeg den inn der jeg kjøpte den, men de sa ikke hva som var galt, de bare formaterte PCen og problemet var løst. Han nevnte no med Software feil, hvis jeg ikke tar helt feil. Dette er 6mnd-1 år sia. tror jeg Men vet noen hva som er galt eller hvordan jeg evt. kan fikse dette selv? Takker for svar (Sorry for lang forklaring, men er litt vanskelig å forklare dette kort) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå