Gå til innhold

Action/Skytespill til Xbox 360 ?

Wingrove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tusen Takk!

Da blir det det spillet på meg :!:

Husk at Fallout 3 er et rollespill og ikke et rent skytespill. Det som avgjør om du treffer folk du skyter på er hvor mye poeng du har investert i forskjellige ferdighetene. Men spillet er bra og har en stor åpen verden.

FarCry 2 holder jeg på med nå. Stor verden der også, men du er avhengig av å gjøre noen oppdrag.

Slik jeg husker det er GTA 4 veldig historie orientert og du må gjøre en del oppdrag før du får god tilgang på våpen og bydeler.

Men alle er bra spill.

Lenke til kommentar

Saints Row 2 er nevnt tidlegere og jeg må si at hvis man bare lyst til å plaffe ned folk er det perfekt, ikke mange oppdrag trengs for å hade gøy, i tillegg så har man noen morsomme achievemts.

Bedre enn GTA IV hvis man følger dinkriterier, mens GTA IV har en bedre/dypere historie, flottere grafikk IMO, men her kreves en del oppdrag.

Lenke til kommentar

Jeg er enig at Far Cry 2 passer for deg. Her er det store byer med masse mennesker hvor du fritt kan skyte hoder med sniper på avstand, eller valse inn med en AK47. Utrolig Artig. Du trenger vel å gjøre et par oppdrag for å få "nye" våpen da fiendenes våpen somregel jammer seg etterhvert. Men etter beskrivelsen din, Far Cry 2 all the way.:)

Lenke til kommentar
Jeg er enig at Far Cry 2 passer for deg. Her er det store byer med masse mennesker hvor du fritt kan skyte hoder med sniper på avstand, eller valse inn med en AK47. Utrolig Artig. Du trenger vel å gjøre et par oppdrag for å få "nye" våpen da fiendenes våpen somregel jammer seg etterhvert. Men etter beskrivelsen din, Far Cry 2 all the way.:)

Joda joda. Fritt som F***, og genialt 'actionsystem'. MEN det blir i min smak for mye langdryg kjøring mellom oppdragene.. Du kjører, kjører og kjører. Møter en bil stappa av små gærne afrikanere med AK'er i ny og ne, og kjører videre..

PS: Ikke misforstå meg helt, jeg liker litt beveglse mellom oppdraga (Ikke sånn som CoD, for å si det sånn). Men jeg synes det å kjøre rundt i den samme jungelen blir kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...