Wingrove Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hey! Hadde vært morsomt og sett lagene til noen "Fifa spillere" her. Skriv sånn: Sesong: 2010 (Eks) Lag: Barca (Eks) Stall: ----- Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Sesong: 2010 Lag: Manchester City ----------------------------- S. Frey (93) ----------------------------- S. Ramos (88) - V. Kompany (92) - M. Richards (93) - Maicon (88) Elano (91) - C. Fabregas (92) - D. De Rossi (91) - F. Ribéry (94) --------------- S. Aguero (91) - K. Benzema (94) ----------------- Subs: J. Hart (84) J. Djorou (79) C. Alberto (79) J. Navas (90) G. Dos Santos (84) A. Delgado Moreno (73) D. Sturridge (74) Lenke til kommentar
Wingrove Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Stjernlag! Eneste du kunne ha fått bedre hadde vel vært backene og vingene? Fe.k.s Kunne du ha Hentet inn: -Cristiano Ronaldo -Dani Alves -Leo Messi Regner med du har råd til de fleste spillerne siden du er city. :!: Karakter: 9 av 10 Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hehe, har nok ikke råd til hele verden, nei. Budsjettet når du starter er dessverre ikke like høyt som det er i virkeligheten Men jeg har iallfall fått kokt sammen et godt lag, og det etter bare 2 sesonger. Har nettopp startet på 2010/2011-sesongen. Det som kunne vært forbedret hadde vært backene, ja, og Alves er jo såklart et alternativ, men det irriterer vettet av meg at utviklerne ikke har klart å lage trynet hans, så jeg droppet han. Liker at spillerne ser nogenlunde ut som seg selv, og ikke vrak. Vingene tror jeg egentlig ikke kunne ha vært så veldig mye bedre. Ribery er fantastisk, og Elano er både kjapp, teknisk og har en god innleggsfot. Bruker også Navas en del, og gutten har 99 i både acceleration og sprint speed. Messi har jeg tenkt på å få inn på høyreflanken, men han er dyr, så jeg må nok vente med å hente han til starten av neste sesong, med mindre jeg selger Elano eller Navas. Spørs om jeg får nok da også. Ronaldo skal aldri inn på mitt City-lag, så han er uaktuell Ditt lag? Endret 19. januar 2009 av JulianR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå