Gå til innhold

Samsung i780 fortsatt et greit valg?


NgZ

Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte ut n80-en min som begynner å skrante litt.

Til dere som har i780: Er den fortsatt en god telefon? WM, gps, over 600mhz prosessor qwerty og touchscreen for 2700 virker jo som et godt tilbud.

Lurer også på lydkvaliteten med overgang til 3,5mm og gode ørepropper. Noen som har testet det?

 

Og hvordan er det egentlig med ROMs man finner diverse steder, er disse på norsk og?

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Jeg har selv denne mobilen, og er kjempefornøyd med den. Som allerede nevnt er kameraet ikke det beste, men det duger helt greit til å sende en og annen mms i ny og ne.

 

Jeg har hatt denne telefonen siden april, før det hadde jeg en HTC Touch. Jeg byttet den ut pga mangel på tastatur, og jeg har ikke angret et sekund på det.

 

Jeg har ikke testet lyden med en overgang, men for å være en en "jobbtelefon" synes jeg lydkvaliteten er grei sett opp i mot det bruksområdet den er ment for. Når det gjelder rom, så har jeg ikke skiftet på Samsungen. HTC'en har jeg imidlertid skiftet endel ganger på. Jeg har i og for seg ikke hatt behov for å skifte heller, da jeg ikke synes den medfølgende er altfor treg eller mangelfull.

 

-Tet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...