NgZ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Vurderer å bytte ut n80-en min som begynner å skrante litt. Til dere som har i780: Er den fortsatt en god telefon? WM, gps, over 600mhz prosessor qwerty og touchscreen for 2700 virker jo som et godt tilbud. Lurer også på lydkvaliteten med overgang til 3,5mm og gode ørepropper. Noen som har testet det? Og hvordan er det egentlig med ROMs man finner diverse steder, er disse på norsk og? Endret 18. januar 2009 av NgZ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Siden denne tråden ble flyttet hit fra et annet delforum, tllater jeg meg en liten bump. Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 I780 er et greit valg, rimelig og har det meste.... (Saalenge du ikke er ekstermt mobil kamera fokusert) Men hvis du ikke har hastverk, saa ser det ut som om 2009 vil bringe mange flotte "smarte" mobiler Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Heisann! Jeg har selv denne mobilen, og er kjempefornøyd med den. Som allerede nevnt er kameraet ikke det beste, men det duger helt greit til å sende en og annen mms i ny og ne. Jeg har hatt denne telefonen siden april, før det hadde jeg en HTC Touch. Jeg byttet den ut pga mangel på tastatur, og jeg har ikke angret et sekund på det. Jeg har ikke testet lyden med en overgang, men for å være en en "jobbtelefon" synes jeg lydkvaliteten er grei sett opp i mot det bruksområdet den er ment for. Når det gjelder rom, så har jeg ikke skiftet på Samsungen. HTC'en har jeg imidlertid skiftet endel ganger på. Jeg har i og for seg ikke hatt behov for å skifte heller, da jeg ikke synes den medfølgende er altfor treg eller mangelfull. -Tet Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Takk for innspill. Kan hende det er lurt å vente en liten stund, ja. Behovet er egentlig ikke akutt. Men kombinasjonen av tastatur og touchscreen virker god. Vurderte en touch dual og, men den mangler jo wifi. Det er et must. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå