remi sture Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei, Jeg har en VW Golf 1.4 1J 2003-modell. Hvordan kan jeg finne ut om dette er en Trendline, Comfortline, Highline, eller lignende? Lenke til kommentar
Selle Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 I servicehefte er det e klistermerke som viser koden for motor, gir osv, samt koden for alt utstyr i bilen. På dette klisteret står det hvilken utstyrsvariant det er. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 I servicehefte er det e klistermerke som viser koden for motor, gir osv, samt koden for alt utstyr i bilen. På dette klisteret står det hvilken utstyrsvariant det er. Det er ganske sikkert en av de laveste utstyrsvariantene siden det er en 1.4 liter. Det er bare på de de med minst utstyr at man får den motoren. F.eks minste motor man får på Highline er 1.6. Lenke til kommentar
remi sture Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Ok, men hva er det som typisk skiller de forskjellige variantene? Lenke til kommentar
joka Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 prøv denne, finner ut det meste om bilen... http://www.bitnet.ro/vw/vindecoder/ Lenke til kommentar
remi sture Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Hm... virker som om den siden er død. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Highline har sånt ratt: Comfortline (og Trendline tror jeg?) har sånt ratt: Lenke til kommentar
remi sture Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Hm... Jeg har øverste ratt og nederste interiør. Hehe Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Da har du mest sannsynlig Comfortline. Ta bilde av interiøret ditt å post her. Lenke til kommentar
joka Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 linken jeg postet tidligere er visst død er er en annen side med "option codes" http://igorweb.org/equidec/Default.aspx Lenke til kommentar
remi sture Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Typisk, jeg får "code not found :-(" Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Highline har sånt ratt: Skjønner ikke hvorfor folk bestiller slikt utseende på interiøret når de bestiller nybil! Det skjærer i øyne å se på det dær Lenke til kommentar
Selle Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sportsratt er ikke standard på Highline (hvertfall ikke på min 2001) Min highline har aut,clima, el vinduer forand og bak, fjernstyrt sentrallås, kjørekomputer, tåkelys intregrert i hovedlykt osv. Tror alt der var standard på highline. Highline har også bedre seter med bedre sidestøtte og høyderegulering på begge side forand, men heldigvis er det ikke lyst interiør på min Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Alle Highline har det rattet jeg siktet til i mitt tidligere innlegg så vidt jeg vet. Kan ikke huske å ha sett en uten. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Alle Highline har det rattet jeg siktet til i mitt tidligere innlegg så vidt jeg vet. Kan ikke huske å ha sett en uten. Highline blir også levert med 4-eiket multiratt. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hmm, er ikke sikker på at jeg har sett det. Kunne du sendt meg en link til det? Hadde vært interessant å se. Lenke til kommentar
Selle Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kan ikke huske å ha sett multiratt på Golf 4, men min 2001 Golf IV 1.6 highline har vanlig 4-eiket ratt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå