Glassflasken Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei! jeg lurer på om det fins en lyd/sang o.l som katter reagerer på? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvorfor i all verden lurer du på det? Om dette er ment som noe mishandling av noen sort kommer jeg å tar deg... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hva med dyrelyder katten er kjent med? Kvitring, fresing, bjeffing, u name it Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hva slags reaksjon er du ute etter? Dyremishandling strider med norsk lov og er derfor selvfølgelig forbudt å snakke om på dette forumet, hvis så er tilfellet. En forklaring er på sin plass. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 En god forklaring er på sin plass. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 ikke misshandling herregud, dumme? nei liksom sånn att han hører det på mobilen eller no så han kan komme så ete og sånn og gå inn om kvelden så han ikke havner i slåsskamp Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 ikke misshandling herregud, dumme? nei liksom sånn att han hører det på mobilen eller no så han kan komme så ete og sånn og gå inn om kvelden så han ikke havner i slåsskamp prøv og lage plystre lyd. Mishandling? Seriøst er det det første dere kommer på? Nei skjerp dere da:O Lenke til kommentar
FCW Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Kattskinnet vårt kommer flygende når vi "skrangler" skjeen på innsiden av kattematboksen :!: Hører lyden selv om han er langt avgårde... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) ikke misshandling herregud, dumme? nei liksom sånn att han hører det på mobilen eller no så han kan komme så ete og sånn og gå inn om kvelden så han ikke havner i slåsskamp Da beklager jeg at jeg reagerte slik. Er dessverre vant til å være føre var da jeg har vært borte i slike saker før. Beklager så mye. For å svare på spørsmålet ditt vil jeg anbefale at du plystrer samtidig som du roper navnet til pusen din. Er den sulten og vis den hører deg så kommer den nok inn for kvelden. Et annet tips er å kastrere pusen hos veterinæren. Da kommer den ikke så ofte i slåsskamp, da den ikke har samme behov for å markere revir Lykke til med pusen din. Ikke glem å nusse den mye. Endret 18. januar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 hehe tilgitt, robert ok skal prøve takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå