Empire of the Sub Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei! For ca et år siden kjøpte jeg ny pc til en grei pris. Et helt greit M-ATX hovedkort, AMD Athlon X2 6600+ Dual-core, GeForce 7800GS 256mb. Litt senere kjøpte jeg også 2gb minne av typen Geil 2GB DDR2 PC6400 800Mhz Ultra. Men! Pcen går helt latterlig treigt. Jeg bruker ikke pcen til annet en nedlasting, musikkproduksjon og internettsurfing. Har jeg MSN, Azureus + flstudio (og plugins i flstudio) oppe og jeg skal f.eks åpne firefox må jeg vente i årevis før firefox åpner. Samme med MSN, skal jeg åpne msn bruker den ofte flere minutter på å åpne vinduet. Er rundt 2mnd siden jeg formaterte, og gikk gjennom og slettet en god del programmer og dritt fra avistaller programvare istad. Det skal vel ikke være slik at jeg må formatere pcen hver mnd? Takker for svar! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har du gått over maskina med antimalware-programvare? Oppsettet ditt skal på ingen måte slite med de oppgavene du nevner. Har du prøvd å kjøre memcheck, det sjekker at minnebrikkene dine er som de skal. Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har du prøvd med c cleaner? renser opp i mye dritt som blir lagret www.ccleaner.com gjør som Filthpig sier også Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Skal ikke være nødvendig å formatere hver månde, nei. Defragmenter hardisken. Last ned Crap Cleaner og rensk opp. Og last ned programmene SUPERAntispyware, Spyware Terminator, og Malwarebytes. (Nei det holder ikke bare med ett program.) Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (jeg lurer på hvordan folk holder ut med Windows, men det får vi ta i en annen tråd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå