Gå til innhold

Gamer PC til rundt 10k?


Anbefalte innlegg

Hei

Eg har satt sammen et oppsett og lurer på om noen har noe kommentarer.

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=91527

 

 

Det eg da spesielt lurer litt på er ang minne og skjermkort. Eg har gått ut fra et oppsett som hardware har lagt ut på anbefalinger.

 

Minne:

her hadde hardware valgt

1 x Mushkin XP2-8000 (4096 MB),

eg har hørt at det er bedre med 2x2Gb iforhold til 1x4Gb, men eg så at 2Gb og 4Gb kostet omtrent det samme så har da valgt 2xMushkin XP2-8000 (4096 MB). Er dette vits i mtp ytelse/pris?

 

Skjermkort:

Eg kan egenltig veldig lite om skjermkort, men anbefalt var 2xATI Radeon HD 4850, hva blir forskjellen på 2 stk av denne eller 1 skjermkort til samme prisen som 2 av disse.

 

Eg så og på hardwares anbefaling så hadde de lagt til en ekstra vifte OCZ Vendetta 2, er denne nødvendig? følger det ikke med vifte til prosessoren?

 

 

 

Takker på forhånd for alle som kan hjelpe her!

Endret av CMadsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg så og på hardwares anbefaling så hadde de lagt til en ekstra vifte OCZ Vendetta 2, er denne nødvendig? følger det ikke med vifte til prosessoren?

 

Det følger med en kjøler med til prosessoren. Denne har ofte en liten vifte som bråker mye. vendetta2 har store kjøeribber med en 120mm2 vifte som effektivt fjerner varme og bråker mindre.

 

Tøff skjerm :thumbup:

Lenke til kommentar
Eg så og på hardwares anbefaling så hadde de lagt til en ekstra vifte OCZ Vendetta 2, er denne nødvendig? følger det ikke med vifte til prosessoren?

 

Det følger med en kjøler med til prosessoren. Denne har ofte en liten vifte som bråker mye. vendetta2 har store kjøeribber med en 120mm2 vifte som effektivt fjerner varme og bråker mindre.

 

Tøff skjerm :thumbup:

 

takk, da tror eg eg beholder den viften, gidd ikke masse unødig bråk fra vifter. Så det bra ut ellers?

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Skal vi bygge snart ?!?!!?

sjekk ut tilbud på komplett nå:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=502731

 

=) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD =) =D :D:) xD ?

Endret av proaudio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...