Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW problemer...

EvenL

Anbefalte innlegg

Hei.

I den siste tiden så vil ikke skjermen min skru seg på etter at den har stått på "Standby" i f.eks ett døgn eller mindre.

Når jeg kommer hjem fra f.eks skolen og skrur på PC'en så står bare skjermen å blinker som at den er i standby mode, uten at det skjer noe mer.

Etter mange forsøk med å skru av og på skjermen og nappe ut DVI-kabelen bak på PC'en så får jeg plutselig liv i den.. man kan liksom se at det kommer et lite blink inniblandt også plutselig fyrer den opp og virker normalt resten av dagen.

Hva er det som kan være galt? Er det noen som har vært borti lignende?

Beklager hvis det er dårlig formulert spørsmål - spør hvis det er noe.

Even

Endret av EvenL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde lignende med viewsonic 19" men et skjedde ikke før 5-6 års tid... tror det er noe feil bak, men inni skjermen der kabelen blir festet, noe som blir løst eller ødelagt.. testet med en annen kabel og samme problem, nå funker ikke skjermen i det hele tatt. Prøv med en annen kabel hvis du har en i huset... hvis det er samme problem, bruk garanti eller spør en tech support.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bumper denne hvis det er noen andre som har vært borti noe lignende.

Hvor lenge er det garanti på disse skjermene? Kjøpte min på Komplett i fjor eller noe og har alt av originale ting som fulgte med (esken og alt).

Skal sjekke når eksakt jeg kjøpte den.

EDIT: Ble kjøpt hos Komplett.no: Bestillingsdato: 2008-02-25 T21:54

Dette er vel innenfor garantien, er det ikke? Ser at jeg kan klikke på "Returner produkter innenfor garanti."

Endret av EvenL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...