Gå til innhold

Bærbar til militæret.

Anbefalte innlegg

Når jeg først sitter så godt i det med militæret er det ingen grunn til at jeg ikke skal ha det gøy mens jeg gjør det.

Trenger en laptop - har for øyeblikket en mac men da den funker dårlig mht spill.

Ønsker god batteritid, helst slik at jeg kan holde på litt med den på flyplasser og tog - se filmer etc. Trenger også såpass god kvalitet at det ikke blir satt begrensninger ift nye spill. Vil kunne spille mest mulig spill. Ellers har jeg ikke mange krav til pcen.

Pris: maks 6k?

PFT for svar. Ønsker å få kjøpt denne så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt OT, men hvor skal du tjenestegjøre?

Er ved Madla nå. Så hvis du er her du og så kan du bare hoppe opp på bordet i velferden og vinke...

Pga skapstr tror jeg også maks skjermstørrelse må være 15 tommer.

hihi... da skal jeg sitte å se på deg fra stuevinduet når du trener i dette forferdelige været. :!:

Var ikke så mye penger å legge i pc'n men kanskje noe slikt? http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/hp-p...-4-w-nb399eauuw

Vet ikke om den klarer alt du vil, men sånn er det... ;)

Lenke til kommentar
Vet at det er mulig å spille noen av de nye spillene, eks COD på laptoper i dette prisområdet. Spørsmålet er bare hvilken som gjør jobben best.

DSG - er du på området eller sitter du utenfor leiren? Jeg koser meg i regnet da så vet du det...

Hehe, jeg bor oppi nabolaget med utsikt over leiren ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...