Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Veldig plagsom rødming

Gjest Guest_Ingvar_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Ingvar_*

Hei. jeg er en gutt på 13 år og har hatt dette problemet i flere år, husker ikke at jeg aldri har hatt det.

Hele tiden, når jeg svarer på noe i timene, snakker med folk i grupper på rundt 5 stk, snakker med jenter, dummer meg litt ut osv så blir jeg noe helt utrolig rød i fjeset.

Egentlig så tror eg jeg er en ganske morsom person, og jeg får ofte vennene mine til å le, men da er jeg bare med 1-3 stk. Men når jeg er med mange folk, og spesielt vis det er jenter og, så vet jeg at vis jeg sier noe, blir jeg veldig rød i fjeset. Dette er veldig irriterende. Jeg synes egentlig ikke det er så flaut, men blir flau alikevel.

Vet dere hva jeg må gjøre for å få dette til å stoppe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det problemet selv i hele mitt 15 år korte liv...jeg rødmet veldig da jeg snakket foran mennesker, med jenter og folk jeg ikke kjente. Men etter det så kom jeg plutselig over det... Det var etter sommerferien '08 faktisk. Tror dette er ganske vanelig og du må nok lide deg gjennom det, fordi du vil sannsynelig nok komme over det i løpet av tenårene.

Lenke til kommentar

Hadde dette problemet selv i den alderen. bare jeg læreren spurte meg om et spørsmål (all slags kontakt fra hvem som helst egentlig) så BLUSH.. knall rød. snakket jeg med jenter. BLUSH..

uansett hva jeg gjorde så ble jeg knallrød :p

men dette har for det meste gått over. eneste gangene jeg rødmer skikkelig nå, er hvis jeg dummer meg totalt ut foran mange personer :p

går vel over etter en (lang)tid skal du se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...