Abruzzi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har hatt tre oppringninger siste 24 timene fra tre forskjellige nummer hvor folk spør etter øyvind. Dem sier også at han har sendt sms fra mitt nr(!?) til dem. Synes dette er veldig rart rart siden jeg ikke kjenner noen som heter øyvind. Nr. som ringer er vanlige norske mobil nr. Noen som har hatt liknende tilfeller eller vært borti noe slikt før? Lenke til kommentar
KS Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har du hatt nummeret som de ringer til lenge? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Det er nye nr som ringer meg opp. Aldri hatt nr'ene. Finner ingen av dem på telefonkatalogen heller. Gidder ikke skrive nr'ene dems her heller av hensyn til dem. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det var ditt nummer han spurte om. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har du en operatør som har logg du har tilgang til? I såfall sjekk om du har blitt belastet for noen SMS du ikke har kjennskap til. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Har ingen logg. Og dem sa dem hadde fått sms fra det nr dem ringte til. Men har gitt seg for nå. Får håpe det ikke skjer mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå