Gå til innhold

BK: The Devil Built My Hotrod

Anew

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Junien: Takk. :)

Zen: Om det ser ut som en hundebæsj eller en flyulykke er forsåvidt mindre viktig for bildet i mine øyne. Mer himmel er jeg helt uenig i - det skal være trangt i toppen her.

Schnell: Jeg kan ikke si annet enn at jeg ikke tror en himmel kunne tilført bildet noe som helst. Det hadde bare vært bildemessig "støy"... og som en liten malapropos til "signaturen din", så har jeg nå i snart to år gått og nynnet teksten "Obama is a prisoner of conscience" oppå The Falls My New House (melodien fra ca 1:05). Ekstremt irriterende, for presidenten i USA kan vel umulig være en samvittighetsfange?

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Zen: Om det ser ut som en hundebæsj eller en flyulykke er forsåvidt mindre viktig for bildet i mine øyne. Mer himmel er jeg helt uenig i - det skal være trangt i toppen her.

Schnell: Jeg kan ikke si annet enn at jeg ikke tror en himmel kunne tilført bildet noe som helst. Det hadde bare vært bildemessig "støy"...

Fra retningslinjene:

Ta et bilde for det det er. Med mindre annet er sagt, gå ut i fra at bildet presenteres akkurakt slik fotografen ønsker å presentere det. Ikke kritiser bildet på grunnlag av hvordan DU ville tatt det, men på grunnlag av hvor godt bildet utfyller sin funksjon.
Lenke til kommentar
Jeg trenger nok litt mer trening med denne comboen. Veldig krummet fokusplan?

Mer forkrommet enn for krummet vil jeg si. Ganske morsomt og monumentalt snuteparti. Tror jeg må lufte 20-millimeteren litt snart, men noe i nærheten av 14mm har jeg ikke. Artig leketøy til sitt bruk ser det ut som.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Herlig bilde, men som Mimir sa ødeleggger bladet dessverre helhetlig i bildet. Jeg liker å ha det i elegant og stilreint, det er bildet dessverre ikke. Det er visuellstøy, det nærmerer seg på samtidskunst. Noe som jeg ikke liker.

Smak & behag :)

Synes at det er flott med s&h istedenfor farger, *klappeklappe* :)

Lenke til kommentar

Jeg er litt delt om jeg kan si at bladet bør være der eller ikke. jeg syntes bilene? til høyre og venstre ødelegger noe av linjene på bilen mot forhjulene. Synes det blir litt mørkt til venstre. ellers er det en tøff vinkel og man får følelsen over hvor stor denne bilen faktisk er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...