Brukerkonto inaktiv Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Slettet av brukeren Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Yup, NorSIS er en kjekk side. Nå sporet vel diskusjonen litt av slik at det kom over på NIS09 og hvordan de to programmene var i seg selv. Endret 26. januar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Har brukt betaen nå en ukes tid, og kan trygt si jeg er imponert over 360. Men ikke såpass at jeg kommer til å kjøpe den når trial tiden er ute. Kommer til å forsette med Bit Defender (som jeg har nå brukt i 1år). Norton scannet mye fortere, men det er såpass greie funksjoner i BD som jeg ikke klarer meg uten...og ikke for å nevne snillere pris! Fant også ut at Norton kom ikke så bra ut i test...(Bit Defender ble nr.1 vel å merke ) http://internet-security-suite-review.toptenreviews.com/ Video review HER Endret 26. januar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hvis dere skal linke til tester som er verdt papiret det er skrevet på når det gjelder tester av AV og slike pakker, så må dere referere til Virus Bulletin - det er der de har peiling, og det er der de faktisk tester ordentlig. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvis dere skal linke til tester som er verdt papiret det er skrevet på når det gjelder tester av AV og slike pakker, så må dere referere til Virus Bulletin - det er der de har peiling, og det er der de faktisk tester ordentlig. Sikter du til meg? Hvis du sikket på testen vil du se at de har "VB 100% Certified" bekreftelse i testene. Pluss ICSA Certified, W.C.L. Level 1 Certified, W.C.L. Level 2 Certified. I tillegg for firewall testing: ICSA Certified, og W.C.L. PC Firewall Certified. Så jeg tror at den siten jeg liket til holder mål ja. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nei, jeg siktet ikke til deg spesielt nei. Det var generelt ment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå