Demogorgon Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg har flyttet jumperen på hovedkortet som skal sørge for at "overvolt" er mulig, men den går alikevell ikke høyere en 1.7 i volt i bios...... og må ha mer da cpu tempen på max load ikke er mer en 40 ved 1930mhz, og jeg _SKAL_ ha minst 2.1ghz..... får heller ikke flasha biosen min da jeg ikke har diskettstasjon.... med mindre man kan bruke cd-r da..... :o setter pris på alle svar! (som har med tråden å gjøre... ) Mvh El_Diablo_21 Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Du har mere volt enn det BIOS viser når du har flytta over jumperen. 1,6 = 1,825 eller noe.. Sjekk i "power managment" eller noe for å sjekke volt på cpu'en. Du SKAL ha mer enn 1,7! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Det kan vel kanskje stemme det, da jeg kar 1,9v på cpu ifølge motherboard monitor, men det er fortsatt for lite...... står i manualen at jeg skal ha muligheten til å kjøre 2.1v så..... Desperat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå