Thor Håkonsen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hva skal man si - en flaske, en slange, 2 blitser og ett lystelt Slangen er en ung Morelia spilota mcdowelli (Teppepyton), som har ett stykke igjen før den er utvokst (blir oppimot 4 meter) EXIF : Nikon D300 Nikon AF-S 60mm f/2.8 Micro f/8 1/100 Stativ og fjernutløser Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Synes slangen var litt lys rett bak hodet på høyresiden. Hadde likt det om slangen var litt jevnere belyst. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Ja, det er mulig litt reflekser i den hvite undersiden på slangen fra flaska.. Men kan ikke se at det er så veldig ujevn belysning jeg... den er noe bedre belyst på hodet - men syntes ikke det er så stort problem iom fokus ligger der ? Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Spennende konsept i alle fall. Alltid fint å se noe utenom det vanlige her på BKen. Lenke til kommentar
knappapap Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) flaska er skeiv. ikke mye, men litt. jeg liker belysningen på slangen helt til jeg legger merke til at du har mistet noe av fargen helt bakerst. Du kunne kanskje jobbet litt mer med hvordan bakgrunnen er i forhold til flaska. Ble ikke så mye forksjell fra kanten og til bakgrunnen.. ellers liker jeg bildet og fokus. kult at noe nytt og spennende kommer inn her. Endret 18. januar 2009 av knappapap Lenke til kommentar
Carny Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Dette var veldig tøft. Jeg likte det veldig godt, men jeg hadde likt det bedre om alt var i fokus. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er også enig at det hadde vært bedre om alt var i fokus!! Ellers så finner jeg ikke noe å sette fingern på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå