thomassit0 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Religion gjør folk til bedre mennesker ? I beg to differ: Parents Refuse Medical Help, Pray Over Daughter as She Dies Endret 28. januar 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
RWS Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Fuc*ing nutcases!!! At det går an å bli til de grader ignorant og stupid er vanskelig å fatte!!! Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 At han bruker intelligensen sin til noe positivt, til å være med på å forbedre den verden vi lever i. I motsetning til Obama(?) Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Fuc*ing nutcases!!! At det går an å bli til de grader ignorant og stupid er vanskelig å fatte!!! Syntes du det der er bad, sjekk scientologi. Jeg har hørt at dersom du blir syk, er det din egen feil, og du må kurere deg selv Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Fuc*ing nutcases!!! At det går an å bli til de grader ignorant og stupid er vanskelig å fatte!!! Syntes du det der er bad, sjekk scientologi. Jeg har hørt at dersom du blir syk, er det din egen feil, og du må kurere deg selv Hahaha seriøst? det suger jo ikke lite da.. Flyttet til ett varmt land asap vist man skal følge den troen.. Lenke til kommentar
pekaman77 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Spørs hva du mener med smart. Han var redaktør eller hva de kaller det av Harvard Law Review. Skal ikke være dum da. Kom med eksempler på folk som er smarte du da. Definisjonen på smart er jo noen ganger "en som kan oppnå sine mål", Obama har vel lagt godt med arbeid i prossesen og oppnådd det han ønsket, men jeg liker ikke den defineringen. Smart betyr for meg heller inteligent altså evne til å forstå og å finne nye metoder osv. Han har sikkert vært arbeidsom og er nok ikke dum, men du hopper nå over det lille jeg nevnte med at vi ikke har peiling på om han er kristen siden han skal bli president må han påstå dette uanset om det er slik eller ikke. Det er ingen som betviler at det er mange kristne som kan være smarte, men de smarteste er ofte smarte på flere områder og derfor er de fleste forskere for eksempel ateister eller agnostikere. Til og med i de skikkelig religiøse landene. Smarte folk er som jeg sa de som kjønner seg og finner metoder til å løse problemer mer en det som er gjennomsnitt. De fleste er smarte på et eller annet felt. Men man kan være ganske svake på andre felt og dette = dum. Det er ingen grunn til å nevne enkelt navn. Hvis du vil kan jeg si meg selv. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vanskelig å se at religion bringer noe særlig godt med seg når fanatiske folk ofte har holdninger som: "Enten tror du det samme som oss eller så er du imot oss, les fiende." Lenke til kommentar
O3K Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 At han bruker intelligensen sin til noe positivt, til å være med på å forbedre den verden vi lever i. I motsetning til Obama(?) Jeg har ikke sagt at Obama ikke var intelligent eller at han ikke bruker sin intelligens til noe positivt. Det jeg sa var at ens tidligere eller nåværende arbeidsstilling ikke nødvendigvis gjør en til et geni. Det har jo G. W. Bush vist oss, ikke at jeg mener at han er hjernedød, men vi kan jo se hvor inkompetent han har vært de siste 8 årene. Man skulle nesten tro at det var skyhøye krav til en som skal lede et av verdens aller mektigste land. Og det skal godt gjøres å være dum og bli professor vet NTNU. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Charles Townes nobelpris i fysikk. Ikke dum. Men de som virkelig har gjort mye for verden, spesielt i forhold til hvor mange de er, er jødene. Litt dum artikkel, men: http://realdeen.wordpress.com/2006/09/01/n...uslims-vs-jews/ Lenke til kommentar
O3K Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg vil ikke si at spesifikt jødene har gjort mye for verden, men at mange Nobels pris vinnere har vært Jøder. Sånn som du formulerer det så skulle en nesten tro at religionen deres hadde en finger med i spillet. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 jøder har ikke gjort noen ting, individer har gjort noe Lenke til kommentar
RWS Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 jøder har ikke gjort noen ting, individer har gjort noe Så fort de individene gjorde det pga sin religion er det jo "jøder, "kristne", "muslimer" som gjorde det, da det mer eller mindre var religionen deres som ligger til grunn for det de gjør, eller ihvertfall tror den ligger til grunn da... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Religion er så mye rart at dette blir for uspesifikt. Du kan like gjerne si at karbon er farlig. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Karbon er sikkert farlig, men H2O er nok enda farligere Fra spøk til valborg. Religion ER mye rart men det gjør ikke de som tror på dette til bedre mennesker. Snarere tvert i mot i ekstreme tilfeller... For er det noen som har hørt om selvmords bombende ateister, som gjorde det pga sin overbevisning som ateist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå