Pdisch Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Cola, melk, eller av og til en pilsner (Er vel egentlig ganske avholds, men tar meg gjerne en når jeg har muligheten). Lenke til kommentar
miCro Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg sverger til shotte drinkene! Tyrker, Sambokka osv.... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Cola, melk, eller av og til en pilsner (Er vel egentlig ganske avholds, men tar meg gjerne en når jeg har muligheten). Du minner meg om en veninne som sa at hu hadde blitt heeelt avholds. Hun skulle bare drikke når hu følte for det. Man er ikke avholds før man har slutta helt. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 HB, Absolut *, rusbrus, cider, gin. Det meste jeg kommer over.... Men IKKE ØL!! .. Hater øl.. skjønner ikke at folk orker å drekke noe så vondt... men men! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 HB, Absolut *, rusbrus, cider, gin. Det meste jeg kommer over.... Men IKKE ØL!! .. Hater øl.. skjønner ikke at folk orker å drekke noe så vondt... men men! Ja ja, hver sin smak - jeg syns ØL er det beste som fins å drekke Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Coka Cola Alltid Edru Med unntak av koffein sjokk :wink: Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 går mest i pils (les: ringnes) ellers er finlandia genialt. Lenke til kommentar
inoxx Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 fanta vis jeg skal ta helt av blir det vel Varm melk med honning. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Drikker det jeg finner jeg... (altså det de andre har med!) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 off. drukke 2 daga på rad.. off! tåler for mye 15 Øll å var så vidt brisen., Neh, drikker mest Smirnif Ice!!! Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 bare for å ha sagt det så går det i TOU fu*k ringnes Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Cola og avåt kaffi P.G.A koffein sjokk E.L Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 vikingfjord, smirnoff ice rusbrus greie ( svindyrt grr) og stort sett alt annet med alkohol.. øl og til tider selv om jeg ikke har helt sansen for det alltid.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Cola eller vann. /me er avholds. (ja, helt avholds, ikke bare innimellom...) Lenke til kommentar
do'h Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 for det meste, finere brennvin; jegermester, men skal jeg skikelig på fylla, går det i vodka shots, og rom/cola Lenke til kommentar
RIP Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 CB!!!!! Det er øla si det :wink: ellers går det i dansk-sprit eller hb... "jøss, hva er det fornoe? kan jeg smake?" er ofte brukt når det er skralt med drikke igjen Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det kommer an på hva slags fest det er. Dersom det er litt mer "voksen/fancy"-party, så er det alltid et par flasker vin. Men ellers er det øl, rusbrus og diverse sprit-drinker. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Drivi å leika meg litt i stad.. testa Cultura /med pære-smak) i 96. Ganske greial drekke i grunn. Men sørg for å mixe det bra sammen. Ekke no særlig når all spriten legger seg i bånn. Cultura'n oversyrer 96. Ganske digg i grunn. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Gin & Tonic i store mengder. Man er da kultivert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå