Gå til innhold

Den desidert beste gaming stolen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nuvel...liker å ha litt bredde der jeg sitter, så tror heller jeg tar for med den største og diggeste lenestolen tilgjengelig i Norge og tar meg bryet med litt snekring til bord, rammeverk og hyller, så får jeg hærlig avslappet og tilbakelent kos i stedet, til en tidel av prisen. Hiver på litt ekstra arbeid med sidehengslet bord så kan jeg bare dra det til side når jeg mot all sannsynelighet må opp.

Lenke til kommentar
Link til VG Artikkel

Det hadde vært noe å ha, en skikkelig god gamerstol med alt man trenger. Legg til et minikjøleskap ved siden av fylt til randen med nødvendig provisjon så er det bare dopauser som kan bryte av et maraton med gaming.

Tipper det er proviant du mener? Ellers så den stolen der utrolig fin ut om man er veldig a-sosial. En sofa med plass til fler må da være uendelig mye bedre. (Mtp konsoll, PC-spill bryr jeg meg ikke om)

Lenke til kommentar

Tror jeg helle gjør det raskere enn å vinne i lotto, skaffer meg en lederjobb (er ikke problematisk i dag og du trenger ikke noe nevneverdig utdanning), forhandler frem en gyllen fallskjerm, kjører bedriften i dass, folder ut fallskjermen før det ryker til helvette, kjøper meg en gamingstol og koser meg stort.

Lenke til kommentar
Tror jeg helle gjør det raskere enn å vinne i lotto, skaffer meg en lederjobb (er ikke problematisk i dag og du trenger ikke noe nevneverdig utdanning), forhandler frem en gyllen fallskjerm, kjører bedriften i dass, folder ut fallskjermen før det ryker til helvette, kjøper meg en gamingstol og koser meg stort.

We are the same, you and I.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...