Bear^ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Link til VG Artikkel Det hadde vært noe å ha, en skikkelig god gamerstol med alt man trenger. Legg til et minikjøleskap ved siden av fylt til randen med nødvendig provisjon så er det bare dopauser som kan bryte av et maraton med gaming. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 så er det bare dopauser som kan bryte av et maraton med gaming. Ikke noe en tom colaflaske ikke kan fikse ^^ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Vet ikke hva du gjør men personelig har jeg aldri klart å drite i en colaflaske. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Ein kasse med velduftende kattesand burde fungere til det formålet Bear Evt. ein avksjørt cola flaske med litt sand i.. Men ja...den stolen såg bare heilt vill ut Endret 18. januar 2009 av Mala Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Vet ikke hva du gjør men personelig har jeg aldri klart å drite i en colaflaske. Så du har prøvd Stolen ser digg ut den! Men sofaen er ikke å forakte den heller Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er man heldig så kan man sikkert få tak i en deluxe versjon med innebygd toalett. Må nok leie inn folk som kan tømme den men Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Nuvel...liker å ha litt bredde der jeg sitter, så tror heller jeg tar for med den største og diggeste lenestolen tilgjengelig i Norge og tar meg bryet med litt snekring til bord, rammeverk og hyller, så får jeg hærlig avslappet og tilbakelent kos i stedet, til en tidel av prisen. Hiver på litt ekstra arbeid med sidehengslet bord så kan jeg bare dra det til side når jeg mot all sannsynelighet må opp. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvis man bare kunne bytte ut skjermene og PCen selv så hadde den ikke vært så dum. Feks en 42" istedenfor de tre, og noe heftigere innmat. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 såg fryktelig overdreven ut... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Den beste stolen i verden vil også ha innebygget toalett. Ellers er den ikke best. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 den beste stolen i verden skal ikkje var meir enn utruleg behagelig, og ein kan lene seg fram og slappe av på samme tida... Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 hadde vært kjekk den, men den minner meg om en annen stol, den i alien http://www.imdb.com/media/rm4213020672/tt0078748 det hadde vært en bra gamer stol. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Link til VG Artikkel Det hadde vært noe å ha, en skikkelig god gamerstol med alt man trenger. Legg til et minikjøleskap ved siden av fylt til randen med nødvendig provisjon så er det bare dopauser som kan bryte av et maraton med gaming. Tipper det er proviant du mener? Ellers så den stolen der utrolig fin ut om man er veldig a-sosial. En sofa med plass til fler må da være uendelig mye bedre. (Mtp konsoll, PC-spill bryr jeg meg ikke om) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Søndag 18/01 kl 11:07, dvs jeg hadde tidligvakt (var oppe 06:00) og er dermed ikke tilregnelig i gjerningsøyeblikket. Mental ustabilitet fremprovosert av tortur også kalt "stå-opp-tidlig-på-en-søndag". Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg tror den bevegde seg. En sånn stol skal jeg faen meg lage! Uten motor til å snurre rundt med, riktignok, men en sånn skal jeg visst faen ha! Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg får alltid ondt i ryggen når jeg gamer, og det der ville vært perfekt! Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Oh... Mamma... Må stikke å kjøpe lottokupong. Nu! ---------------- Now playing: Chrome Division - Doomsday Overture via FoxyTunes Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Tror jeg helle gjør det raskere enn å vinne i lotto, skaffer meg en lederjobb (er ikke problematisk i dag og du trenger ikke noe nevneverdig utdanning), forhandler frem en gyllen fallskjerm, kjører bedriften i dass, folder ut fallskjermen før det ryker til helvette, kjøper meg en gamingstol og koser meg stort. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Tror jeg helle gjør det raskere enn å vinne i lotto, skaffer meg en lederjobb (er ikke problematisk i dag og du trenger ikke noe nevneverdig utdanning), forhandler frem en gyllen fallskjerm, kjører bedriften i dass, folder ut fallskjermen før det ryker til helvette, kjøper meg en gamingstol og koser meg stort. We are the same, you and I. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Vet ikke hva du gjør men personelig har jeg aldri klart å drite i en colaflaske. Du har prøvd, med andre ord? Ellers syns jeg egentlig at den stolen ser litt skummel ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå