Gå til innhold

Hardware.no: Lei av "kritisk windows feil rettet" artikler

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til at det har vært snakk om dette i alle trådene til alle slike artikler så lenge jeg har vært på forumet her. Jeg synes det er veldig unødvendig og lite hardware-relatert å lage en stor artikkel på hardware.no hver gang det blir rettet kritiske feil i windows. Med mindre det har skjedd noe stort rundt den eventuelle kritiske feilen (som store cracking-angrep mm) så er slike artikler veldig intetsigende og unødvendige.

Dette er ikke ment som noe angrep, men konstruktiv kritikk. Tiden som brukes på slike artikler er bedre brukt på å lage mer dybde i de andre artiklene, og eventuelt oversette bedre og rettlese disse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hepp!

Det er notert, men vi kommer nok til å fortsette med det enn så lenge. Som det blir poengtert over her så er det et lite varsko her for mange brukere. Videre kjenner jeg meg vel ikke helt igjen i at disse sakene er så store, er som regel bare korte nyhetsnotiser det er snakk om. :)

En egen boks, slik som for Linux og Apple, for Windows-oppdateringer? Det vil bare føre til at de sakene som irriterer deg slik vil få mer plass på forsiden. Alle sakene som ligger i disse boksene har nemlig vært via forsiden på vanlig måte også... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...