GullLars Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg har lagt merke til at det har vært snakk om dette i alle trådene til alle slike artikler så lenge jeg har vært på forumet her. Jeg synes det er veldig unødvendig og lite hardware-relatert å lage en stor artikkel på hardware.no hver gang det blir rettet kritiske feil i windows. Med mindre det har skjedd noe stort rundt den eventuelle kritiske feilen (som store cracking-angrep mm) så er slike artikler veldig intetsigende og unødvendige. Dette er ikke ment som noe angrep, men konstruktiv kritikk. Tiden som brukes på slike artikler er bedre brukt på å lage mer dybde i de andre artiklene, og eventuelt oversette bedre og rettlese disse. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Når en slik artikel publiseres er det en påminner om å trykke win update for veldig mange. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 OK. Kanskje lage en boks på høyre siden som med Linux og Mac for windows update relaterte ting? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hepp! Det er notert, men vi kommer nok til å fortsette med det enn så lenge. Som det blir poengtert over her så er det et lite varsko her for mange brukere. Videre kjenner jeg meg vel ikke helt igjen i at disse sakene er så store, er som regel bare korte nyhetsnotiser det er snakk om. En egen boks, slik som for Linux og Apple, for Windows-oppdateringer? Det vil bare føre til at de sakene som irriterer deg slik vil få mer plass på forsiden. Alle sakene som ligger i disse boksene har nemlig vært via forsiden på vanlig måte også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå