Harald.. Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg får svart skjerm når jeg bytter eksisterende ATI-kort, med GeForce 4 MX440SE(A4). Jeg har prøvd å avinstallere de gamle driverne, og kjøre standard PCI, men det går ikke (jeg har også fjernet ATIsoftwaren). Jeg har også prøvd med en annen skjerm, uten at det hjalp. Det er en Pentium 2 PC med 128 SDRAM, windows 98, osv... Kan det være PCen det er noe galt med, er det grafikkortet som er herp eller er det noe annet glupt som noen har lyst å fortelle meg ? Det hadde jeg vært veldig takknemlig for! PS. Hvis noen vet hva søren som menes med Peripherie-krav, så hadde jeg likt å få vite det. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Du har vel en for gammel data som ikke støtter det kortet Lenke til kommentar
Harald.. Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 hrmpf... Er det flere som mener at det kan være årsaken ? Eller var det bare en liten frekkhet fra din side. Her er iallfall produktet, det står at det er veldig brukervennlig, men jeg har ikke merket så mye av det ennå: http://www.aopen.com/products/vga/gf4mx440...0se-v64(a4).htm Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg mener det seriøst. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg mener det seriøst. Javel men det er faktisk det motsatte vil eg tro, han får ikke full ytelse med den pc'en hans. Han som eg er onkel til hadde et gammelt ati kort, fikk da ca 3000 i 3dmark se. Han har nå kjøpt et gf4 ti4200 128mb, og nå har han litt over 6000 3dmark. Han har en p3 866, 256Mb sd ram. Lenke til kommentar
Harald.. Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Javel... Så du mener at 400 MhZ burde rekke for Gf 4 MX ? Saken er den at jeg nå har prøvd kortet på min egen PC, og der går det som det skal. Men her vil den ikke vise noe i det hele tatt. Det står "No Signal" på skjermen. Jeg er veldig interressert i å få vite om det fortsatt finnes noe håp, fordi ellers ser det ut som jeg må bytte kortet, og jeg hadde gledet meg til å få se film påa tv'en (sukk, stønn, osv...) Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Huff bytt den ut til radeon 9100 det mx kortet der har bare 800*600 på 32bit el en litt høyere oppløsning på 16 bit Lenke til kommentar
Harald.. Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Ok, nå fant jeg problemet iallfall. AGP-sloten min er for gammel (!) Jeg byttet til et kort som brukte PCI (radeon 7000), og ¨nå funker det bra. Jaja, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Ok, nå fant jeg problemet iallfall. AGP-sloten min er for gammel (!) Jeg byttet til et kort som brukte PCI (radeon 7000), og ¨nå funker det bra. Jaja, takk for hjelpen. Hvilke hjelp? Lenke til kommentar
Harald.. Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Prøver bare være litt høflig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå