Gjest Guest_karlson_* Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei. Jeg har et spørsmål om hvordan det er å kjøpe sexleketøy over nette? er det slik at det ved 100% sikkerhet ikke vises på pakken hvor den kommer i fra? (det hadde vært flaut) Hvilken anbefalinger har dere til å kjøpe sexleketøy? både til meg og dama som vi kan bruke? Hva kan jeg kjøpe som overraskelse som er populært hos damene? Hva både innen klær, undertøy og leker?(A) Og er det populært å få slikt i en overraskelse/gave`? Hvilken andre overraskelser liker damer? Lenke til kommentar
GasMask Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg anbefaler deg å sjekke ut http://www.kondomeriet.no/ Der har de mye spennende! Har selv bestilt derifra, og det står ikke avsender på pakken Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Svarer anngående posting av pakker; Det er rett slik GasMask sier, kondomeriet sender annonyme pakker. De bruker et annet diskre firma navn på forsendelsen. Det samme gjelder også for www.nytelse.no de sender i diskre format Så det blir ikke noen flaue øyeblikk på posten Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Posten har ikke en dritt å gjøre med hva du har bestilt uansett. Om de gir deg rare blikk kan du brenne ned hele postkontoret og sende et blikk tilbake. www.kondomeriet.no www.nytelse.no Vi sender diskré! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Alle som jobber med post kjenner til disse "diskret" selskapene. Skjønner forsåvidt ikke hva som er så flaut. Har du ei sjappe i nærheten så er det like greit å gå dit, så vet du hva du får. Lenke til kommentar
Gjest :( Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 problemet er at jeg bor et lite sted..alle kjenner alle.. samme på posten.. Så ja, litt flaut.. flaut vist de kjenner igjen diskre pakker å:/ Posten har ikke en dritt å gjøre med hva du har bestilt uansett. Om de gir deg rare blikk kan du brenne ned hele postkontoret og sende et blikk tilbake. www.kondomeriet.no www.nytelse.no Vi sender diskré! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 problemet er at jeg bor et lite sted..alle kjenner alle.. samme på posten.. Så ja, litt flaut.. flaut vist de kjenner igjen diskre pakker å:/ Posten har ikke en dritt å gjøre med hva du har bestilt uansett. Om de gir deg rare blikk kan du brenne ned hele postkontoret og sende et blikk tilbake. www.kondomeriet.no www.nytelse.no Vi sender diskré! Om de kjenner igjen diskre pakker så har de sett dem før, så kan du tenke ut resten selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg