Kenneth Solfjeld Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) En tilstandsrapport fra småbåthavna på Nesna. Solen kom tilbake på fredag, og i den anledning er nok båtfolket glade for at det går mot lysere tider. Ikke lette å ta bilder i dette vinterlyset. Det virker lyst og fint, men egentlig er det ganske svakt. Stativ er påkrevd. Bildet er tatt fra en flytebrygge i konstant duvende bevegelse, så det var ikke lett å få et skarpt bilde, men dette ble jeg rimelig greit fornøyd med. Endret 18. januar 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Likte bildet. Veldig fine linjer, og bra komposisjon. Det er kaldt der, lett å se Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Takker for kommentar! Småbåthavna er et fint sted å knipse bilder. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det blir nok et litt for vanlig syn for meg, og de båtene er da fryktelig puslete. Det var i alle fall det min mor mente da vi kjørte forbi småbåthavnen i Sandvika for et par år siden. Hun forstod ikke hvorfor folk i Oslo har så små fritidsbåter. Hun vet jo at Røkke 6 Co ikke bruker havna i Sandvika, men hun har faktisk rett. For det er vel der man finner typiske båter som eies av menige osloborgere? Det er som nevnt et kjent syn, og du har klart å fange den stemningen slik jeg husker den. Men noe mer enn et beskrivende avisbilde er det ikke. På tross av en veldig fin diagonal. Men avisbilder må jo også ha en komposisjon. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hører jeg puslete! Finnes ikke noe finere enn en Ranajolle å dra ut på sei-grunna med!! Selv har jeg Rana14. Fungerer fint den og! Endret 20. januar 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Fint kan du ha for deg selv. På Karmøy vil vi ha flott, helst med en diger flybridge, og krav til kystskipper-sertifikat Ka sku vi gjort uten havet? Da måtte vi bært sjarken... Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hmmmm! Våknet i morges og noe i bakhodet mitt sa "noe har skjedd". Logget på her og ser at PM kaller ranabåten for puslete. Uhørt! Skulle likt å sett deg dorge fra den der flybridgen din! Men over til bildet: Godt stemingbilde fra småbåthavna, men ikke noe ekstraordinært. Får meg til å se frem til våren til min Rana 16 HT skal ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå