Gå til innhold

BK: Bedre dager i vente.

Anbefalte innlegg

En tilstandsrapport fra småbåthavna på Nesna. Solen kom tilbake på fredag, og i den anledning er nok båtfolket glade for at det går mot lysere tider.

Ikke lette å ta bilder i dette vinterlyset. Det virker lyst og fint, men egentlig er det ganske svakt. Stativ er påkrevd. Bildet er tatt fra en flytebrygge i konstant duvende bevegelse, så det var ikke lett å få et skarpt bilde, men dette ble jeg rimelig greit fornøyd med.

post-43539-1232240209_thumb.jpg

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir nok et litt for vanlig syn for meg, og de båtene er da fryktelig puslete. Det var i alle fall det min mor mente da vi kjørte forbi småbåthavnen i Sandvika for et par år siden. Hun forstod ikke hvorfor folk i Oslo har så små fritidsbåter. Hun vet jo at Røkke 6 Co ikke bruker havna i Sandvika, men hun har faktisk rett. For det er vel der man finner typiske båter som eies av menige osloborgere?

Det er som nevnt et kjent syn, og du har klart å fange den stemningen slik jeg husker den. Men noe mer enn et beskrivende avisbilde er det ikke. På tross av en veldig fin diagonal. Men avisbilder må jo også ha en komposisjon.

Lenke til kommentar

Hmmmm! Våknet i morges og noe i bakhodet mitt sa "noe har skjedd". Logget på her og ser at PM kaller ranabåten for puslete. Uhørt!

Skulle likt å sett deg dorge fra den der flybridgen din! :p

Men over til bildet:

Godt stemingbilde fra småbåthavna, men ikke noe ekstraordinært.

Får meg til å se frem til våren til min Rana 16 HT skal ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...