sifter Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvis du har sett en film du likte og ikke husker navnet kan kanskje folk hjelpe til hvis du beskriver det du husker fra filmen. 1. Jeg så en film som handlet om en fyr som skulle ta hevn for noe. Planen hans var å få begge to inn i fengsel osv.... Jeg husker ikke så mye fra den, men husker en scene hvor de stakk gafler i lårene på hverandre ellerno. Kan noen hjelpe meg med navnet? 2. Husker ikke navnet på en film som handlet om en konsentrasjonsleir fra 2. verdenskrig. Det var noe med noe forfalskning av noen sedler og noe greier. Dette er to filmer jeg ikke husker kan noen hjelpe meg med disse filmene? Regner med at det er flere som har filmer de ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det er allerede en tråd om dette her. Jeg vet ikke filmen men du kan jo prøve og spørre der Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvis du har sett en film du likte og ikke husker navnet kan kanskje folk hjelpe til hvis du beskriver det du husker fra filmen. 2. Husker ikke navnet på en film som handlet om en konsentrasjonsleir fra 2. verdenskrig. Det var noe med noe forfalskning av noen sedler og noe greier. Die Fälscher http://www.imdb.com/title/tt0813547/ Lenke til kommentar
sifter Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Hvis du har sett en film du likte og ikke husker navnet kan kanskje folk hjelpe til hvis du beskriver det du husker fra filmen. 2. Husker ikke navnet på en film som handlet om en konsentrasjonsleir fra 2. verdenskrig. Det var noe med noe forfalskning av noen sedler og noe greier. Die Fälscher http://www.imdb.com/title/tt0813547/ takk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det er allerede en tråd om dette her. Jeg vet ikke filmen men du kan jo prøve og spørre der Bruk tråden Undesired her lenker til neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg