Mokko Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Hei, jeg har nå fått min Sony Ericsson C905 i hus, og denne har innebygget akselerometer, noe som betyr at om du vrir på mobilen, så registrere den dette. Denne funksjonen er blitt tatt i bruk i spillet Need for Speed ProStreet som følger med telefonen, der du vrir telefonen til venstre for å svinge til venstre osv. Jeg har også lastet ned et Bowling-spill der du svinger armen frem og tilbake for å bowle. Dette virker som et morsomt konsept, så er det noen som vet hvor jeg kan laste ned flere andre spill som tar denne "Nintendo Wii"-funksjonen i bruk? Liker godt enkle spill, finnes det feks noe sånt? EDIT: Har sett at en del av mine venner har denne typen spill til sin iPhone/iPod Touch, vil disse virke på min mobil eller er de "Apple only"-spill? Endret 18. januar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Fant et sånt spill nå, det heter Marble Maze (video ). Problemet er at det alle steder jeg finner det er i "sis" eller "sisx" -filer, noe som gjør at bare Symbian-telefoner kan spille det, og ikke min SE C905.. Finnes det noen måte å konvertere fra sis/sisx til jar -format? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå