Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fantasier om søster:(

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At dere en gang tenker tanken på at en søster og en bror skal ha samleie!!! Faen så jævlig verden har blitt!! Er det VÆRSTE jeg har hørt! TENK LITT DA! BROR og SØSTER! Det er SINNSYKT! INGEN BURDE FANTASERE OM SLIKT ENGANG!

Jeg trodde gode kristne visste bedre enn dette. SKUFFET! Tenk over dette.

Jeg og min tvillingsøster pleide å rote litt sammen sånn når vi var på fylla, i yngre dager. Men vi har tatt til betraktning at man ikke kan holde på med sånt i evigheter. Så derfor har vi nå egentlig lagt det på is..

deilig da :love:

Hehe :p

Edit: enig med deg i quote nr. 2, margaas :thumbup:

Edit2: Å, ser ut som det første innlegget ditt var ironisk ment :blush:

Endret av Sempercogitare
Lenke til kommentar
At dere en gang tenker tanken på at en søster og en bror skal ha samleie!!! Faen så jævlig verden har blitt!! Er det VÆRSTE jeg har hørt! TENK LITT DA! BROR og SØSTER! Det er SINNSYKT! INGEN BURDE FANTASERE OM SLIKT ENGANG!

Jeg trodde gode kristne visste bedre enn dette. SKUFFET! Tenk over dette.

Jeg og min tvillingsøster pleide å rote litt sammen sånn når vi var på fylla, i yngre dager. Men vi har tatt til betraktning at man ikke kan holde på med sånt i evigheter. Så derfor har vi nå egentlig lagt det på is..

deilig da :love:

Hehe :p

Edit: enig med deg i quote nr. 2, margaas :thumbup:

Edit2: Å, ser ut som det første innlegget ditt var ironisk ment :blush:

Hvordan vet du hvilket innlegg som var ironisk ment da? ;)

Lenke til kommentar
Er ikke noe farlig å ha fantasier om sin søster, incest er hot det imo. Men hva vet jeg, har ingen søster selv, så hadde vel blitt anderledes hvis jeg hadde det.

Din syke jævel. Ja det er jo hot at familien knuller hverandre etter tur, skikkelig hot, blir tent av det. Not.

Lenke til kommentar
Snakker nok om et fantasi-nivå, og ikke et praksis-nivå. Det er jo folk som tenner på å bli voldtatt, og det ville nok blitt en helt annen opplevelse i virkeligheten.
Hvordan vet man at man tenner på å bli voldtatt uten å ha opplevd det til en viss grad?

Edit: nvm, logisk kortslutning og tap i evnen til å lese skikkelig.

Endret av Jacobs1k
Lenke til kommentar

skjønner at for noen er det helt utenkelig å ha sånne tanker om sin egen søster. jeg tror at jo mindre man faktisk har vært sammen med søstra si igjennom livet, jo enklere er det for slike tanker å komme. ikke døm folk for det hallo, det er bare en fantasi, det er ikke sånn at verden EKSPLODERER om bror og søster havner i senga sammen. selv om det høres kvalmt ut for deg.

min egen erfaring er at de merkeligste sexfantasiene (i mitt tilfelle homoerotisk og dyr) kommer når man ikke har fast tilgang til sex som fks pulevenn eller kjæreste. nå som jeg har kjæreste og ser tilbake på hva jeg har fantasert om så blir det helt sært :!:

Lenke til kommentar

Hva sa folk rundt dere når dere rotet? Eller var det i det skjulte?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...