DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jo, jeg ser PROBLEMET. Men om man ser bort fra alle problemene som følger kan vel sex med en hot søster være like bra som sex med en hvilken som helst annen jente. Og det er vel sexen det er snakk om her. Du er syk! Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ja, men det er bare fordi visse folk syntes det var ekkelt. Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 At dere en gang tenker tanken på at en søster og en bror skal ha samleie!!! Faen så jævlig verden har blitt!! Er det VÆRSTE jeg har hørt! TENK LITT DA! BROR og SØSTER! Det er SINNSYKT! INGEN BURDE FANTASERE OM SLIKT ENGANG! Jeg trodde gode kristne visste bedre enn dette. SKUFFET! Tenk over dette. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 For en syk tråd! Det er slettes ikke normalt å ha sex med søsken. Og fantasi er fantasi? ÆSJ, fantasere om sin egen søster/bror. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vis han tror på Eva og Adam så får han velge det. Uten at du skal si noe mot han. Men uansett de første menneskene kommer ifra familier så incest har det vært med de første menneske uansett. For det første, selv ikke gode kristne tar skapelsesberetningen 100% bokstavlig. De første menneskene kommer ikke fra incest nei. incest er ekkelt fordi man kan utnytte hvilke posisjoner man har, pluss at det er helt unaturlig for alle instintker i kroppen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Og fantasi er fantasi? ÆSJ, fantasere om sin egen søster/bror. Det er så mye fordommer i denne tråden. Man kan da ikke styre sine egne fantasier. Å si noe annet er ren løgn. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er så mye fordommer i denne tråden. Man kan da ikke styre sine egne fantasier. Å si noe annet er ren løgn. Selvfølgelig kan man styre sine egne fantasier. Og ikke minst, la de bli virkelighet! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Jeg må si meg uenig. Fantasier er som drømmer; man kan ikke styre dem. Å sørge for at de ikke blir realisert er noe helt annet. Endret 20. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er du en kåtpeis av en ungdom, kan du nok bli tent og ha hete fantasier om en bjørkekvist... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er du en kåtpeis av en ungdom, kan du nok bli tent og ha hete fantasier om en bjørkekvist... Trådstarter er 23 år. Da begynner man å bli voksen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 23-åringer kan da også være sykt kåte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Trådstarter er 23 år. Da begynner man å bli voksen. Hvor voksen man er er relativt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 jeg har slettet en del poster. prøv å hold dere sakelige gutter og jenter. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg var definitvt kåtere når jeg var 17 enn når jeg var 14. Alder har ingenting å si. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Man er uansett såpass gammel at man bør skjønne at sånne tanker bør man styre unna. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Andzel: Hva har min kåtskap med familien å gjøre? Endret 20. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Andzel: Hva har min kåtskap med familien å gjøre? Ta en ironi da ^^. Vis du leser hva tråden heter og hva jeg srekv ^^ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 jeg har hatt en ny runde med sletting. skjerpings folkens. Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg trodde gode kristne visste bedre enn dette. SKUFFET! Tenk over dette. Jeg vil heller si at dette er bare å holde på de kristne tradisjonene: Tidlig neste morgen kalte Abimelek til seg alle sine menn og fortalte dem alt dette. Da ble mennene meget redde. Så sendte Abimelek bud på Abraham og sa til ham: «Hva har du gjort mot oss? Og hva ondt har jeg gjort mot deg, siden du har ført så stor synd over meg og mitt rike? Du har handlet mot meg som ingen bør gjøre.» Og Abimelek sa til Abraham: «Hva mente du med å gjøre dette?» Abraham svarte: «Jeg tenkte: Det er sikkert ingen gudsfrykt på dette stedet; de kommer til å slå meg i hjel på grunn av min kone. Og så er hun virkelig min søster; hun er datter av min far, men ikke av min mor. Og hun ble min kone. Da Gud lot meg vandre omkring langt borte fra min fars hus, sa jeg til henne: Slik skal du vise din hengivenhet mot meg: Overalt hvor vi kommer, skal du si at jeg er din bror.» Her ser vi at Abram, en av guds utvalgte profeter selv var gift med sin halv-søster. Men så til det neste, jeg skjønner ikke helt hva trådstarter vil ha ut av denne tråden. Hadde han kunne utdypet litt mer som å si f.eks. "Fantaserer om min søster, ønsker råd og tips om hvordan komme over disse fantasiene" eller "Fantaserer om min søster, ønsker råd og tips om hvordan jeg kan få meg noe med henne". Slik som det ser ut nå virker det som det er kun for å sjokkere og/eller skape debatt om det er etisk riktig eller galt å ha sex med nære slektninger. og min stilling til det er hvis dette er noe begge ønsker så ser jeg ikke noe galt i det så lenge en bruker prevensjon. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg og min tvillingsøster pleide å rote litt sammen sånn når vi var på fylla, i yngre dager. Men vi har tatt til betraktning at man ikke kan holde på med sånt i evigheter. Så derfor har vi nå egentlig lagt det på is.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg